ZAOBILAZAZITE PEKARE U ŠIROKOM LUKU Ako za doručak jedete đevrek, burek, pogačice činite "medveđu uslugu" svom organizmu

Pecivo će se pretvoriti u zalihe masti, a vi ćete biti bez energije, tromi i pospani

kiflice. pecivo
Foto: youtube.com/printscreen

Doručak je najvažniji obrok dana, a posebno bi trebalo da pazite šta ćete uneti tokom njega ako pokušavate da smršate.

Često nas, međutim, nedostatak vremena sprečava da pažljivo isplaniramo i pripremimo doručak, zbog čega svraćamo u najbližu pekaru i biramo toplo pecivo, često masno i puno nezdravih dodataka.

DA LI ČESTO DORUČKUJETE PECIVA?

Pročitajte šta nutricionisti nikada ne jedu za doručak i saznajte šta će se sve desiti u organizmu ako prvi obrok dana bude pecivo!

1. Usporićete metabolizam

Studija sprovedena na Harvardu 2018. pokazala je da ljudi koji doručkuju zdravo, preko dana potroše više kalorija od onih koji su doručkovali ugljene hidrate. U proseku su trošili oko 209 kalorija više tokom jednog dana, što je otprilike "iznos" dva parčeta hleba - koja nisu pojeli!

Dakle, doručak bez ugljenih hidrata ubrzaće vam metabolizam, i ako baš želite da ih jedete tokom dana, brže ćete ih potrošiti ako ih unesete kasnije.

2. Brže ćete ogladneti "u glavi"

Ista studija je pokazala da su nivoi hormona grelina i leptina bili značajno niži kod onih koji su doručkovali hranu punu proteina. Ovi hormoni podstiču osećaj gladi i želju za hranom.

pekara pecivo poslastičarnica kolači torte
 Foto: Alo.rs/V.Đ.

3. Brže ćete ogladneti i u stomaku

Studija sa Univerziteta Tulejn 2016. je utvrdila da su ljudi koji doručkuju hranu punu proteina imali viši nivo hormona peptid YY, što znači da su zaista duže bili siti.

Pročitajte koje zdrave namirnice za doručak zapravo izazivaju bolove i gasove!

4. Umanjićete kondiciju

Sportisti koji jedu manje ugljenih hidrata za doručak su izdržljiviji, mišići im uspešnije pohranjuju zalihe energije i brže sagorevaju masti, pokazala je studija objavljena u "Žurnalu ljudske kinetike" 2017. godine.

5. Dobićete "šlauf"

Više studija je dovelo u vezu unošenje ugljenih hidrata i nastanak adipoznog tkiva koje se gomila oko struka. Smanjivanje količine unetih ugljenih hidrata umanjilo je nastanak ovih opasnih "zaliha" masti.

6. Imaćete manje energije

Precizno, imaćete je više, zbog većeg unosa kalorija, ali vam neće biti na raspolaganju za dnevne aktivnosti. Pretvoriće se u zalihe masti, a vi ćete biti bez energije, tromi i pospani.

Slične tekstove nađite OVDE!

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi