TERAPIJA TRAJE DVA PUTA PO DVADESET MINUTA Evo kako da smanjite puls, krvni pritisak i stres, kratkom vežbom disanja

Mišići se jače stežu i slabi nam sposobnost donošenja odluka, kad smo napeti

disanje
Foto: Foto:Pexels/Kelvin Valerio

Postoji način da se stres zaustavi, tako što ćemo da kontrolišemo disanje ističe psiholog dr Lea Lagos.- Prvo treba da shvatimo šta nam stres fiziološki čini. Puls nam skače, a mozak dobija signal da telo kreće ili u obranu ili u beg. Mišići se jače stežu i slabi nam sposobnost donošenja odluka - objašnjav Lagos.


Ona je nedavno u jednom istraživanju otkrila da sistematsko pravilno disanje u trajanju od dvadeset minuta, koje se sprovodi dvaput dnevno može značajno da ublaži stres, smanjiti puls i krvni pritisak.
Za ovu vežbu se diše u idealnoj frekvenciji, što je oko šest udisaja u minutu. A sledeći put kad vam se dogodi nešto stresno brže ćete toga da se oslobodite, jer ste uvežbali telo kako da reaguje - kaže Lagos.

Kako se radi vežba disanja za stres?

Većina ljudi udiše četiri sekunde i izdiše šest sekundi. Dišete tom brzinom dva minuta (postavite tajmer). Prvo kroz nos udahnete, pa kroz stisnute usne izdahnete, kao da duvate u nešto vruće. Dok u glavi odbrojavate četiri sekunde za udisaj i šest sekundi za izdisaj, usredsredite se na protok vazduha koji ulazi kroz nos i izlazi kroz usta.

Meditacija Joga Duboko disanje

Takvo disanje sprovodite po 20 minuta dva puta dnevno i otkucaji srca će vam se smanjiti što znači da srce više neće biti pod velikim naporom, zbog čega je odmah i zdravije - kaže Lagos.

Kad srce ne radi pod opterećenjem, možemo da se bavimo istom težinom telesne aktivnosti, ali sa mnogo manje napora.

Slične tekstove nađite OVDE!

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi