CRNI PETAK DOBIJA NOVO ZNAČENJE – dm umesto ponude popusta, donira 5% prometa tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije

U periodu kada su svi na tržištu usmereni na potrošnju i vrtoglave popuste, kompanija dm drogerie markt odlučila je da i ove godine takozvanom Crnom petku da novo značenje tako što će pet odsto celokupnog prometa ostvarenog tog dana donirati narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

dm drogerie markt
Foto: Promo

Pod sloganom „Giving is the new black“, drogerijski lanac ovu inicijativu sprovodi globalno. Ove godine se akcija sprovodi i sa ciljem da podseti na to da solidarnost nikada nije bila potrebnija i da je pravi trenutak da se u izazovnoj 2020. godini okrenemo onome što je zaista važno.

Tako će dm Srbija pet odsto od prometa ostvarenog u petak 27. novembra 2020. godine nameniti ovom humanom cilju, bilo da je kupovina obavljena u drogeriji ili putem Glovo aplikacije, budući da kupci daju svoj doprinos akciji i kada poručuju „onlajn“.

Kompanija dm pokrenula je sličnu inicijativu pre godinu dana, kada je na Crni petak 2019. prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, dok je u ovoj godini realizovala niz društveno-odgovornih projekata koji imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života različitih društvenih grupa.

Kontinuirano nižući humane inicijative i vođena uvek načelom „Čovek u centru poslovanja“, kompanija dm će, i u godini pred nama, nastaviti da sprovodi projekte koji će našu zajednicu učiniti boljim mestom za život svih nas.

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi