BILJKA SA 101 NAMENOM Nutricionista otkriva sve prednosti peršuna
Foto: Youtube/Printscreen

Kada kažemo peršun, prvo pomislimo na začin ali peršun nije samo aromatična, dekorativna, začinska biljka koja će poboljšati ukus jelu, već blagotvorna i hranjiva biljka koja je poznata i u prirodnoj medicini, kaže nutricionista Ivana Mišić.  

- Peršun obiluje vitaminom C, čak toliko da u poređenju sa drugim voćem i povrćem koje tradicionalno vezujemo za C vitamin, peršun ima oko tri puta više ovog vitamina od limuna i pomorandže - objašnjava nutricionista.

Pored vitamina C, peršun obiluje i vitaminom A, B i E koji su takođe potrebni našem telu radi balansa imuniteta.

Kada su u pitanju oligoelementi, peršun u značajnim količinama sadrži gvožđe, fosfor, mangan, cink, kalcijum, kalijum, natrijum, magnezijum bakar, celulozu, sumpor.

Čaj za mršavljenje

- Čaj od peršuna je odličan detoks za ljudski organizam jer podstiče izbacivanje viška vode iz tela, a samim tim i štetnih materija, a koristi se i za mršavljenje.

Ukoliko je moguće koristite svež peršun za čaj - savetuje Ivana Mišić i dodaje:

- Ugrejte 2,5 dcl vode do ključanja pa prelijte preko količine od jedne supene kašike peršuna. 

Ovako potopljen list treba da odstoji 15 minuta.

Procedite i pijte ga dok je vruć, jer što duže stoji čaj je sve gorči i jači, poručuje nutricionista.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)

Loading