VELIČINA (NI)JE BITNA Bili vi potpuno zadovoljni veličinom svog "alata" ili ne, ove vežbe će svakako poboljšati vaš učinak u krevetu
Foto: Shutterstock

Da li je važno koliki je? Odgovor zavisi od toga koga pitate, a bez obzira na to da li je reč o ženama ili muškarcima, odgovori mogu biti razni. Ipak, naučnici su saglasni da za zadovoljavajući polni odnos veličina penisa ne mora biti presudna, već je značajnija za samopouzdanje njegovog vlasnika.

Predlažemo vam nekoliko prirodnih metoda koje možete da probate kod kuće, a koje će vam pomoći da dobijete koji milimetar u dužini svog „vršnjaka”.

Istezanje tegićem

Reč je o jednoj od najstarijih metoda, a koristili su je i u afričkim plemenima još pre 2.000 godina. Za ovaj metod potrebni su vam tegić i uže. Uže se pričvrsti odmah ispod glavića, a za drugi kraj se pričvrsti teg. Kad penis dostigne erekciju, počinjete sa podizanjem tega. S vremenom se težina tegića može povećavati. Naravno, pazite na eventualne povrede i ne preterujte s nerealnim zahtevima.

Prosečna dužina penisa

15-20 cm - Afrikanci

13-17 cm - Evropljani

8-10 cm - Azijati

Vakuum pumpice

Pumpice koje rade po principu vakuuma nesporno su se pokazale kao dobar priručni dodatak za postizanje erekcije i povećanje penisa. Nedostatak im je što nemaju dugoročno dejstvo i što ne bi trebalo da se koriste duže od 20 minuta da ne bi došlo do eventualnih oštećenja.

Masaža penisa

 Glavne pozitivne strane ove vežbe su jača i tvrđa erekcija, te povećanje volumena penisa. Da biste uživali u dobrobitima ove vežbe, moraćete da je izvodite svakodnevno, a rezultate ćete videti tek posle 30 do 40 dana. Praktikovanjem ove vežbe možete produžiti penis i do dva centimetra, ali morate biti veoma pažljivi. Masirajte penis dok ne dostigne oko 70 odsto erekcije. Za vreme ove vežbe ne smete imati punu erekciju. Spojte palac i kažiprst desne ruke u slovo O i čvrsto stisnite koren penisa. Potom polako povlačite (muzite) penis prema glaviću, i to dve-tri sekunde. Onda levom slobodnom rukom napravite isto slovo O i muzite penis kao i desnom. Menjajte ruke i ne dodirujte glavić. Za ovu vežbu biće vam potrebno pet minuta, što je oko 100 poteza. Obavezno izbegnite ejakulaciju! Savet plus: Koristite lubrikant.

Kegelove vežbe za muškarce

Iako su Kegelove vežbe rezervisane za žene, mogu biti odlične i za muškarce. Za početak ćete morati da nađete mišić koji kontroliše vaš nagon za vršenje male nužde. To se najlakše radi tako što ćete pokušati da prekinete s uriniranjem. Tako svakog dana po nekoliko puta. Počnite da piškite, zaustavite se na pet sekundi, pa nastavite.

Dvosmerno povlačenje

U ovoj vežbi glavić penisa se obuhvati jednom rukom, a drugom se drže koren penisa i mošnice. Penis se povlači u oba smera deset sekundi. Nakon toga napravite pauzu.

Ako vam pak sve ovo zvuči kao previše akcije, možete da se poslužite vizuelnim trikovima kao što su brijanje stidnih dlaka ili rad na smanjenju trbuha jer uz veliki stomak svaki penis izgleda manji.

 

Komentari (0)

Loading