POBOLJŠAĆE VAM ŽIVOT Pet jednostavnih vežbi za opasne čukljeve
Foto: Shutterstock

Problemi sa čukljevima smatraju se zdravstvenim problemom modernog čoveka.

I dok većina ljudi na čukljeve gleda kao na potpuno bezazlene izbočine na stopalima, problem sa čukljevima mogu napraviti ozbiljne problem sa svim zglobovima na telu. 

Operacija čukljeva može biti opasna po život, pa su prirodne metode za rešavanje ovog problema najbolji način kako ispraviti čukljeve i rešiti se bolova u zglobovima.

Vežbe za čukljeve je najbolje da radite dva puta dnevno, ujutru i uveče. Ako ste strpljivi, dosledni i uporni, vežbe mogu biti vaš način kako izlečiti čukljeve.

Rastezanje prstiju - ovo je jednostavna vežba za čukljeve koju uvek možete raditi. Skupite prste pa ih maksimano raširite i usmerite naviše od poda.

Pritiskanje prstiju - pritisnite prste i stopala na zid, džite 10 sekundi pa opustite. Ponovite 10 puta.

Rastezanje nožnog palca - koristeći ruke nežno vraćajte prst na svoje mesto i držite tako 10 sekundi. Ponavljate najmanje 10 puta.

Rolanje lopte - nađite manju lopticu, veličine one za stoni tenis ili golf, i kotrljajte je stopalima po podu.

Sakupljanje klikera - sakupljanje klikera nožnim prstima je još jedna odlična vežba za čukljeve koju možete isprobati, koja će održati fleksibilnost vaših prstiju.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading