ZA NAJBOLJE I NAJBRŽE REZULTATE Evo u koje vreme bi trebalo da vežbaju žene, a u koje muškarci
Foto: Shutterstock

Fizička aktivnost jedna je od najbitnijih stvari za celokupno zdravlje organizma.

Svima je poznato da je potrebno vežbati minimun dva puta nedeljno a sada naučnici otkrivaju i tačnu satnicu koja je najbolja za vežbanje.

Istraživači, na čelu sa profesorom Polom Arsierom sa koledža u Njujorku, sproveli su istraživanje u kojem je učestovavlo 30 žena i 26 muškaraca.

Cilj ovog istaživanja  bio je da se utvrdi koje je vreme najbolje za vežbanje, odnosno u koje vreme se postižu najbolji rezultati.

Muškarci i žene koji su učestvovali u istraživanju uključeni su u program vežbi i ishrane koji je trajao dvanaest nedelja.

Plan ishrane sadržao je četiri obroka dnevno, a program vežbi i satnica menjali su se na svaka četiri dana.

Jedna grupa trenirala je između 6:30 i 8:30 ujutru.

Oni su trenirali pre doručka, dok je druga grupa koja je trenirala između 18:30 i 20:00 časova morala jedan obrok da ostavi za posle treninga.

Nakon završenih 12 nedelja testiranja istraživači su došli do sledeći rezultata:

Žene koje žele da izgube salo sa stomaka i bokova trebalo bi da vežbaju ujutru, dok žene koje žele da povećaju mišićnu masu, izdržljivost i snagu trebalo bi da vežbaju u popodnevnim časovima.

Sa muškarcima su rezultati bili obrnuti.

Oni koji žele da izgube obim stomaka trebalo bi da treniraju u popodnevnim časovima, a za povećanje mišićne mase potrebno je vežbati ujutru.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading