NAMIRNICE ZA JAČANJE IMUNITETA Dva čena luka su dovoljna za lečenje gripa i prehlade
Foto: Shutterstock

Određene namirnice mogu da ojačaju imunitet i spreče prehladu i grip, kao i da pomognu bržem oporavku.

Pogledajte koje su to namirnice koji bi trebalo što pre da uvrstite u vaš jelovnik.

Kokošja supa

Jedna hemikalija,slična leku koji se koristi za lečenje bronhitisa, otpušta se kuvanjem piletine, pa znatno pomaže kod smanjivanja upale.Kokošja supa ima još mnogobrojna pozitivna delovanja kod gripa, a ako dodate paradajz ili neko drugo povrće, vitaminski ćete je dodatno obogatiti.

Beli luk

Alicin, koji se nalazi u belom luku, supstanca je koja blokira vodeće enzime gripa.Dva čena belog luka dnevno dovoljna su za borbu protiv gripa i prehlade.Ako ne želite da jedete beli luk u sirovom obliku,ovaj prirodni antibiotik možete naći i u granulama, pa ga takvog dodajte u jelo.

Jogurt

Jogurt sadrži probiotike koji su važni za dobro funkcionisanje creva, a time i apsorpciju korisnih sastojaka iz hrane.Poželjno je da svakodnevno uzimate najmanje jedan probiotički jogurt.

Ljuta hrana

Čili,feferoni, biber odlični su za borbu protiv upala i sprečavanje prehlada. Pomažu i drugi ljuti začini.

Agrumi

Oni su odličan izvor vitamina C.Za doručak popijte sok od pomorandže, uz ručak jednu limunadu, a komadiće mandarine dodajte u salatu.Vitamin C je posebno važan ako ste pušač.

Đumbir

Pijte čaj od đumbira.Prokuvajte šolju vode, pa njom zalijte dve čajne kašike naseckanog korena đumbira.Procedite posle pet do deset minuta.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading