ČETIRI MINUTA ZA TOP TELO Skinite višak kilograma i ojačajte mišiće
Foto: Shutterstock

Ne morate novac i vreme da trošite na odlaske u teretanu, već kod kuće isprobajte metodu brzog mršavljenja koju je razvio poznati američki fitnes trener Džim Sejret.

Plan ovih vežbi trener je specijalno osmislio za ljude koji dosta vremena provode sedeći, a u teretani se umore već posle par minuta od početka treninga.

Pogledajte koje su to vežbe uz pomoć kojih možete da sagorite čak 600 kalorija.

Skokovi

U pitanju su skokovi sa širenjem ruku i nogu.Skočite, a u istom trenutku raširite noge i ruke, a dok "padate" skupite i ruke i noge.Deset ponavljanja je sasvim dovoljno.

Duboki čučnjevi

Stanite tako da vam stopala budu u ravni sa ramenima. Ruke ispružite ispred sebe, na visinu do nivoa očiju, pa uradite duboki čučanj.Pripazite da prilikom čučnja ne opterećujete kolena, jer sav posao treba da rade noge i zadnjica, dok kolena treba da miruju.Uradite deset čučnjeva.

Sklekovi

Ovu vežbu mnogi nazivaju vežbom za snagu. Idealna je za jačanje mišića celog tela, a pogotovo ruku. Ukoliko možete, uradite deset sklekova. Ako su vam standardni suviše teški, uradite ih na zidu, umesto na podu.

Iskorak napred

Iskoračite napred levom nogom i čučnite na desnu, a zatim obrnuto. Uradite po deset ponavljanja za svaku nogu. U rukama možete da držite tegove. Ovom vežbom zatežete mišiće nogu i zadnjice.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading