OVO SU NAJBOLJE NAMIRNICE ZA ZDRAV DORUČAK Ukoiliko se ovako hranite, imaćete puno energije
Foto: Shutterstock

Ovo su najbolje namirnice za zdrav doručak.

Pšenične klice

Pšenične klice su izvor energije i odličan predlog za doručak.

Samo dve kašike obezbeđuju dovoljan dnevni unos vitamina E i folata, i preporučuju se kao prirodno sredstvo za jačanje organizma.

Priprema pšeničnih klica je jednostavna.Pospite ga preko žitarica, umešajte u jogurt i obrok je spreman.

Ovas

Ovsene ili zobene pahuljice sa nemasnim jogurtom ili mlekom su odličan izbor za dobro jutro.

Ovas sadrži beta-glukan, vrstu vlakana koja pomaže pri snižavanju holesterola, i bogat je omega-3 masnim kiselinama i kalijumom.

Za bolji ukus obroka dodajte med ili šaku koštunjavog voća.

Grčki jogurt

Grčki jogurt je nemastan, kremast i prepun kalcijuma.

Sadržaj proteina mu je dvostruko veći od uobičajnog, pa obezbeđuje dodatnu snagu i preporučuje se u kombinaciji sa voćem.

Namaz od badema

Badem puter je odličan alternativni izvor proteina i mononezasićenih masti. Sadrži 100 kalorija po kašici, a nutricionisti ga preporučuju kao namaz integralnom hlebu ili u kombinaciji sa bananom.

Laneno seme

Činija lanenog semena za doručak vam obezbeđuje dovoljnu količinu omega-3 masnih kiselina za zdravo srce i čisti organizam od toksina.Naučite kako se priprema laneno seme i uvrstite ga u ishranu od ranog jutra.

BONUS VIDEO:

Write to Slobodanka Bogunovic

Komentari (0)

Loading