TV Pink Logo
rtvpink.com
TV Pink Logo

rtvpink.com

TV Pink Logo, Foto: rtvpink.com

U jučerašnjem danu, prema jedinim zvaničnim merenjima TV gledanosti, procenat publike koja je bila uz Pink televiziju je neverovatnih 21%, što je jednako udelu RTS-a (15%) i TV Prva (6%) zajedno! Da je ružičasta televizija zaista bez konkurencije, i sada na svom istorijskom maksimumu, potvrđuju istraživanja gledanosti - od 24 sata u danu, TV Pink je čak 18 sati gledanija od ostalih komercijalnih televizija, ali i Javnog servisa!

Pre samo nekoliko meseci, Željko Mitrović je najavio čak osam novih igranih serija u produkciji najgledanije komercijalne televizije, od kojih se tri već snimaju, i prema dosadašnjim uspesima autora i produkcije TV Pink nesumnjivo će se naći među najgledanijim u narednoj sezoni.

Program TV Pink je od marta obogaćen novim formatima poput "Pinkovih zvezda - All Talents", političke talk show emisije "Hit Tvit", a emitovana je i prva sezona serije "Državni službenik", čime je TV Pink zadržala staru, ali pridobila i novu publiku. Pored ovih, najzaslužniji format za ovakve rezulate je i rijaliti “Zadruga” koji svakoga dana obara rekorde dosadasnje gledanosti. Na samo sedam dana od finala, “Zadrugu” svakodnevno prati više miliona gledalaca, a u susret novoj sezoni u pripremi su i potpuno drugačiji programski sadržaji.

Pored pomenutih, veliki deo programa pa i uspeha pripada informativnoj redakciji koja već dugi niz godina nosi titulu najgledanijeg informativnog programa svih komercijalnih emitera, kako centralnim vestima - “Nacionalni dnevnik” tako i jutranjim programom “Novo jutro”.

Ostanite uz program TV Pink i tokom leta, a već od jeseni vas očekuje program obogaćem novim serijama, emisijama i naravno nova sezona najgledanijeg rijalitija “Zadruga”, kako bi savršenom formulom nastavili da postavalju nove standarde na medijskom tržištu.