Lena Kovačević
Instagram/printscreen
Lena Kovačević

Instagram/printscreen

Lena Kovačević, Foto: Instagram/printscreen

"Danas spotovi pričaju priču, bar bi trebalo da pričaju priču. Ono što je vrlo nezgodno sa spotovima jeste da snažno utiču na muziku. Neko ko doživi spot na pogrešan način, a, na primer, nije do tada čuo pesmu, pesmu povezuje sa spotom... Amerika, Holivud, Los Anđeles su tu u velikoj prednosti u odnosu na nas, što prvo imaju budžete. Rijanini spotovi su preko 100, 200 miliona dolara. Dakle, oni imaju neograničene budžete. To je prva stvar. I onda zatim imate ekipu ljudi koji sa tim neograničenim budžetom zna tačno šta da radi" - rekla je Lena.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Lena Kovacevic (@lenakovacevic_official) on Jan 18, 2020 at 3:28pm PST

Na pitanje kakav bi spot želela da snima, Lena je odgovorila:

"Vrlo je nezgodno, zato što danas spotovi u suštini privlače masu na jedan način da muziku posmatraju kroz nekakvu vrstu erotike. Uopšte da se ne lažemo, spotovi su danas postali čista erotika, nekakvo štivo za odrasle. Mislim da su neprimereni za mlade ljude... Mislim da je to uzelo maha i otišlo dovraga totalno. Ali nećemo da budemo previše negativni. Ono što je činjenica jeste da su meni uvek neke audio verzije sa mojom fotografijom bile u trendingu i dobile veći broj pregleda nego konkretno spotovi" - rekla je muzičarka.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Lena Kovacevic (@lenakovacevic_official) on Jan 21, 2020 at 12:37am PST