Otkrivamo zašto je Kiji Kockar otkazan novogodišnji nastup
Iza iznenadno otkazanog nastupa krije se ovo...
Dejan Briza/Alo!
PROČITAJTE JOŠ:
- Pre skoro dva meseca počeli su dogovori o novogodišnjoj noći i budući da Kijin menadžer već ima iskustva sa klubovima u Geteborgu, gradu u kojem je nastup zakazan, dogovor je postignut brzo i sve je išlo po planu. Ipak, pre nekoliko nedelja došlo je do promena u ugovoru, sa čim su se obe strane složile, ali dodatna isplata i aneks nisu stizali danima. Počeli su da odugovlače sa slanjem tog novog ugovora i sve više je postajalo jasno da se dešava nešto čudno i da na neki način pokušavaju da izrade i Kiju i ceo tim - priča izvor i dodaje da je Kijin menadžer Goran Lečić nekoliko puta pokušavao da reši situaciju i shvati u čemu je problem.
Aca Živanović: Boli me uvo, idem na skijanje!
Aca Živanović ne krije da ga je otkazivanje nastupa u trenutku iznerviralo, ali kako kaže, rešio je da uživa u slobodnoj noći. - Kada mi je menadžer javio da je Kijin i moj nastup zvanično otkazan, u sekundu sam se iznervirao jer se radi o tuđoj neozbiljnosti, a planove sam podredio tom putu i nastupu. Ipak, brzo sam spustio loptu i shvatio da treba da me boli uvo i da ću naći način da iskoristim vreme. Možda neću biti sa publikom, ali idem na skijanje i otkazivanje mi je dobro došlo - kaže Živanović za „Alo!“.
- Leka je iskusan menadžer i odmah je rekao da će doći do problema i da mu se ne dopada odbijanje druge strane da reši nedostatke iz prvog ugovora. Ipak, kako ne bi oštetio svoje klijente, Kiju i Acu, na sve načine pokušavao je da sredi stvari i da ubrza vlasnike kluba. Usledilo je nekoliko njegovih poziva i poruka, a kada je došlo do svađe, rešio je da prekine saradnju sa tim ljudima - kaže izvor, a menadžer Goran Lečić je za „Alo!“ potvrdio te informacije.
- Istina je da smo otkazali Kijin i Acin novogodišnji nastup, budući da je došlo do nepoštovanja dogovora.
Aneks koji je trebalo da nam pošalju nikada nije stigao i jednostavno nismo imali drugu opciju, morali smo da otkažemo. Nepoštovanje mojih klijenata je isto što i nepoštovanje mene, a uvek ćemo gledati da to izbegnemo i da nas niko ni na koji način ne oštećuje - zaključuje Leka za „Alo!“.