RITAM EVROPE
Foto: Privatna arhiva/Ritam Evrope

Montesong je ove godine imao jasnu poruku publike – Lara Baltic sa pesmom „Rhythm Boy“ bila je apsolutni favorit gledalaca. Maksimalnih 12 poena i impresivnih 9.781 glas, prikupljenih kroz SMS glasanje u Crnoj Gori i voting publike iz celog sveta, potvrdili su ono što se osećalo od prvog trenutka – ovo je bio nastup koji dominira.

Iza tog rezultata stajala je snažna, precizna i vrhunski organizovana produkcija festivala Ritam Evrope, koja je u potpunosti preuzela i iznela kompletnu organizaciju projekta Lara Baltic. Od koreografija, kostima, šminke i frizure, preko scene, svetla, kadrova i tehničkih rešenja, do strateške kampanje i međunarodne promocije – svaki detalj bio je planski vođen i realizovan na najvišem profesionalnom nivou.

lara baltić

Foto: Youtube/Printscreen

 

U Laru Baltic i projekat „Rhythm Boy“ uloženo je više desetina hiljada evra, čime je postavljen novi produkcijski standard na Montesongu. Upravo ta ozbiljnost, ulaganje i posvećenost rezultirali su nastupom koji je publika prepoznala kao najkompletniji i najuverljiviji.

Posebno snažan pečat ostavila je digitalna kampanja Ritma Evrope, koja je u svega nekoliko sati preplavila društvene mreže – sa preko pola miliona pregleda, lajkova i komentara, uz potpunu dominaciju Larinog nastupa u reakcijama publike. Takav odjek Montesong do sada nije imao.

lara baltić

Foto: Youtube/Printscreen

 

Autorski tim predvođen iskusnim eurovizijskim autorom Nemanja Antonić dao je pesmi čvrst temelj, ali je produkcija Ritma Evrope bila ta koja je „Rhythm Boy“ pretvorila u scenski spektakl i rekordni publikum-hit.

Kada se saberu emocija, energija, profesionalizam i brojevi – publika Crne Gore i sveta izabrala je Laru Baltic. Montesong je dobio najglasniji aplauz do sada, a Lara Baltic – status apsolutnog pobednika publike.

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading