ameri
Foto: EPA/EPA-EFE/ETIENNE LAURENT

Prema studiji, samo 10% ispitanika je reklo da potpuno veruje anketama koje sponzorišu televizijske mreže i velike kompanije.

Jedna trećina (33 odsto) je odgovorila da veruje „donekle“.

Međutim, 51 odsto je izrazilo nepoverenje: 34 odsto - „ne baš mnogo“, a 17 odsto - „uopšte ne veruje“.

Autori studije pripisuju skepticizam činjenici da mnoge ankete iz 2024. godine nisu uspele da predvide ishod predsedničkih izbora. Pored toga, značajan deo ispitanika u anketi veruje da su neke kompanije koristile istraživanje kako bi podržale predizbornu kampanju Kamale Haris .

Anketa je sprovedena u aprila među 1.083 potencijalnih glasača u SAD Navodi se da je margina greške je plus ili minus 3 procentna poena.

BOSNUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading