Milo Đukanović
Printscreen youtube
Milo Đukanović

Printscreen youtube

Milo Đukanović, Foto: Printscreen youtube

"Na kamerama MUP-a koje se nalaze na granicama možete videti da turista nema, nema ih ni na granici sa EU. Dolaze nam samo naši ljudi iz dijaspore, pravih turista nema. Prave sezone nema, interesovanja za putovanja ima veoma malo”, rekao je.

Crna Gora - Srbija, granični prelaz

Rina

Crna Gora - Srbija, granični prelaz, Foto: Rina

Obilazio je, kaže, primorske i gradove na severu i video da “nikakvih kretanja nema”.

"Nemamo adekvatne avio veze, nemamo kruzere koji dolaze, Luka Kotor je zatvorena, nemaju vodiči posla, hotelijeri imaju minimum posla... ništa se konkretno ne dešava čime bi se pohvalili", jasan je Hodžić.

Ocenjujući ovu turističku sezonu tužnom i da nema naznaka kako će se stvari dalje odvijati, Hodžić ističe da se prodaja avio karata, aranžmana i svih ostalih usluga realizuje na minimalnom nivou.

ANKETA: DA LI ĆETE IĆI NA LETOVANJE U CRNU GORU?

 

"Svakodnevno menjanje pravila putovanja utiče na nepoverenje putnika gde oni mogu putovati i dolazi do prepreke koja se teško može preskočiti", kazao je Hodžić.

Ponovno uspostavljanje vazdušnog saobraćaja između Crne Gore i Srbije ocenio je pozitivnim ali i nedovoljnim da, kako je kazao, Crna Gora bude pozicinirana na mesto koje joj pripada.

Smatra da je merama za oporavak privrede, a koji se odnosi na turističke agencije, vlada pomogla u granicama svojih mogućnosti.

Crna Gora

RINA

Crna Gora , Foto: RINA

"Mi smo na tome zahvalni, ali sve agencije posluju u velikom minusu, krediti su dati onima koji su ispunili uslove a kako da se vrate kada prometa nema. Mnoge agencije ne ispunjavaju uslove za kredite. A šta će biti od oktobra do maja u periodu kada se pripremaju aranžmani i putovanja", upitao je Hodžić, preneo je portal RTCG.

Podseća da se od ove sezone očekivalo da bude najbolja od svih do sada.

"Ali se desilo suprotno i to je uništilo. Sve ovo što se dešava u poslednjih nekoliko dana je nedovoljo da se bilo šta uradi. Dobro što kafići, restorani, pojedini hoteli rade u odnosu na turističe agencije. One su samo prodavale domaće kapacitete", naveo je Hodžić.

PROČITAJTE JOŠ: