Vučić: Ja bih rušio danju, ali hapsite me!
Vucić je, ironiući, rekao da se slaže sa jednim od svojih političkih protivnika da je verovatno kriv i za poplave:
"Moja božija uloga bila je da prizovem toliku kišu i stoga i zaslužujem da bude odgovoran", primetio je Vučić odgovarajući na pitanja novinara u Novom Pazaru.
Na izjavu Jankovića sa tog skupa da je on "glavni fantom", Vučić je rekao da nije znao da će objekti u Hercegovačkoj ulici u Savamali biti rušeni u noći kada se to dogodilo, ali da ga svakako treba uhapsiti, kako navode protivkandidati, jer bi i sam isto to učinio, samo ne noću, nego "usred bela dana".
"Uradio bih to po danu i ne stidim se toga, da se umesto tih udžerica i rugla napravi prostor prelep za decu, za sve građane...", rekao je i ponovio: "Ne stidim se toga, mogu da me hapse i da me ubiju".
Znao je, kaže, i da će ovakve optužbe iznositi dosovski kandidati, koji nemaju drugi program osim da se bave njim samim.
Primetio je da ga je jedan od kandidata, koji se u subotu uveče predstavio na javnom servisu, pomenuo u svom terminu čak 57 puta:
"Direktno 21 put, indirektno 36 puta", rekao je Vučić i dodao da nije znao da je tako popularan među protivkandidatima i da mu to izgleda kao da žele da ih on predvodi na nekim budućim izborima.
Rekao je da će i on iskoristiti svoj termin na javnom servisu iz potovanja prema građanima, narodu, da bi konačno čuli nešto od nekog kandidata o njegovom programu, mada su mu, kaže, sa RTS menjali termin, jer su ga najpre planirali za sledeću subotu, a onda su mu za večeras predvideli vreme od 22.00 sata, kada se svi ljudi koji rade pripremaju da spavaju.
Na pitanje da komentariše napade na društvenim mrežama na račun fizičkog izgleda njegovih simpatizera, Vučić je rekao da je ponosan na narod, a da je navikao na takve priče.
"Naravno da narodu nedostaje bolja odeća, jer su 'oni' vladali 12 godina, pa sada imaju najskuplja odela, od tri, četiri, pet hiljada, a narod ih nema. Postaraćemo se u narednim godinama da i narod ima bolja odela", rekao je Vučić.
On je istakao da ga zanimaju svi dobri građani Srbije, i siromašniji i bogati, a da "to što neko nema novac za popravke zuba, ne znači da je lošiji čovek".
Vučić je primetio i da pravi intelektualci ne moraju ispod onoga što su rekli da se potpišu kao "intelektualac", za razliku od dežurnih kritičara i nazovi intelektualaca.
"Šta su oni ostavili našem narodu? Nisu ništa. A da kibicuju, dobacuju, kritikuju, za to su velemajstori", rekao je i naglasio:
"Ja neću nikom da se dodvoravam, boriću se za Srbiju jednakih prava, šansi i ljudi, a ne ljudi koji misle da su iznad drugih samo zato što su bogatiji", rekao je Vučić.
Upitan da li je realno da, kao što neki mediji pišu, zbog ulaska u izbornu trku Ljubiše Preletačevića Belog može da izgubi izbore i da li bi u tom slučaju priznao poraz, Vučić je rekao da će uvek prihvatiti i priznati poraz i čestitati pobedniku.
"U pola deset te večeri ću izaći i čestitati protivnicima. Nemam problem sa tim, to sam pokazao i kad sam izgubio izbore za gradonačelnika, nisam psovao, pretio, tražio izgovore", rekao je Vučić.
On je naveo da postoji mogućnost da izgubi, da ne bi bilo nikakvo čudo i da može da se dogodi da deset njih, plus nevažeći listići, dobiju glas više.
"Vrlo je moguće i realno je. Zato pozivam ljude da se ujedine za normalnu, pristojnu Srbiju...", rekao je Vučić.
On je rekao i da veruje da ozbiljni i odgovorni ljudi, koji razmišljaju o svojoj budućnosti, treba da se opredele prema onome što je važno i značajno za njihovu decu, a ne prema onome što je zanimljivo.
Komentari (244)
Srušio si
19.03.2017 15:28
ti život na autoputu i ugrozio život učesnika u saobracaju. Dan žalosti odgovornost i ostavke.
Kale
19.03.2017 15:33
Jeremic i Jankovic su zlo, a izgubili su odavno tlo pod nogama
milos
19.03.2017 15:33
Prave problem oko Savamale ,gde ga i nema!
Goran
19.03.2017 15:35
Jedini iskren politicar, niko nije uradio vise nego on za nasu drzavu.
Bisa
19.03.2017 15:35
Vučiću je najbolja kampanja opozicija,toliko ga pominju da mu bolja reklama ne treba!
Petar
19.03.2017 15:36
Samo hrabro Vucicu, napadacu oni tebe jos.
Rade
19.03.2017 15:37
Vučić nema čega da se stidi, za razliku od drugih kandidata koji nikad prljaviju kampanju nisu vodili.
Marius
19.03.2017 15:37
Saša Janković jedino zna da napada. Ne može da podnese da neko radi za dobrobit Srbije.
loki
19.03.2017 15:37
Savamala je velika npolitička igra opozicije, kojom pokušavaju da diskredituju Vučića, a nemaju valjane argumente za to.
Kosta
19.03.2017 15:37
Jankovic samo provocira.
shone
19.03.2017 15:38
Jankovic sve sto moze iskoriscava zarad politickih poena ali dzaba mu.
Gaga
19.03.2017 15:38
Lično bih i ja danju rušio te ilegalne objekte, ko je njima dao za pravo da grade gde hoće.
Nana
19.03.2017 15:39
jankovic nema sta da ponudi narodu pa se njegova kampanja svodi na Vucica i neistinama.
Zoran
19.03.2017 15:39
Ne postaje se predsednik drzave na rusevinama savamale.
Toma
19.03.2017 15:39
Janković je na skupu u Sava mali pokazao , da sve što radi radi da bi sebi digao rejting, njega niko ne zanima samo na sebe misli i na svoju družinu, da njima bude lepo.
filip
19.03.2017 15:41
opozicija da ima bilo kakav program ,ne bi se bavili savamalom koje je bilo ruglo beograda
mirka88
19.03.2017 15:41
A bespravno podignuti objeti? Slazem se sa Vucicem.
Hana
19.03.2017 15:42
Najlakse je da ga napadaju.
andjela
19.03.2017 15:42
Koriste smo Sava Malu za kampanju
nina
19.03.2017 15:43
Vučić je navikao na loše priče o njemu i da ga mrze, ali to uopste nije ni bitno.
Robi
19.03.2017 15:44
Vucic radi svoj posao odgovorno i u sluzbi naroda a ovi sto su ljubomorni na njega i njegov trud bolje bi bilo da cute jer su svoje pokazali dok su bili sa DOSOM na vlasti.
Rttt
19.03.2017 15:45
Napadima nece da sruse premijera
Davor
19.03.2017 15:45
Nemaju šta loše da kažu za Vučića, pa sad ga upliću i u Savamalu.
Nada
19.03.2017 15:46
Ko sta radi Jankovic napada Vucica bez ikakvih argumenata.
Kosta
19.03.2017 15:46
biloje ruglograda, sad tu imamo jedno prelepo klizaliste.
Mila
19.03.2017 15:46
Napadaju Vucica bez dokaza.
Rade
19.03.2017 15:46
Opozicija igra prljavu igru-kampanju.
Kale
19.03.2017 15:47
Opozicija svakodnevno puca u prazno, ali i tome ce doci kraj.
Baki
19.03.2017 15:48
Janković koristi sve što stigne, kako bi dobio neki lak poen.
Sara
19.03.2017 15:48
Samo po zakonu,sigurna sam da AV zna sta radi.
jo
19.03.2017 15:48
smaraju sa tom Savamalom neverovatno.
daca
19.03.2017 15:49
Dok se prava istina ne sazna, mozemo okrivljivati bilo koga
Ivana
19.03.2017 15:49
Baš tako, samo politička igra.
maxmad1
19.03.2017 15:49
Sava mala je jedino što umeju da kažu.
Kaja
19.03.2017 15:49
Ma opozicija je vise smesna sa svim tim napadima na Vucica...program za razvoj Srbije nemaju, ali zato mrznju prema trenutnoj vlasti i Vucicu imaju...
Jela
19.03.2017 15:50
Bilo je pravo ruglo grada
Sale
19.03.2017 15:50
Savamala je bila ruglo i sramota za prestonicu. Radujemo se sto ce grad dobiti nov moderan kraj.
darko
19.03.2017 15:51
slazem se sa vama.
zdravko57
19.03.2017 15:52
Premijerr ne treba ni da se spusta na taj nivo da odgovara na svakakve gluposti
nina
19.03.2017 15:52
Sramota sto mu je uopste dozvoljen taj miting.
Petar
19.03.2017 15:53
Odlično im je odgovorio na svakodnevne prozivke o Savamali.
tvigi
19.03.2017 15:53
Mnogi bi od nas pomogli da se rusi ono sto je bilo ruglo Beograda .
Rus
19.03.2017 15:53
Pa Jeremic i Jankovic se samo time i sluze, lazovi obicni.
maja
19.03.2017 15:54
Kako god DOS samo želi da od Srbije napravi ruglo
Figo
19.03.2017 15:55
Nelegalne objekte sve do jednog danju rušiti.
Ranko
19.03.2017 15:55
Saša Janković je predizbornim skupom u Savamali samo potvrdio to da se ne rukovodi nikakvom idejom, već prevashodno usmerivanju optužbi Aleksandru Vučiću. Takva osoba nije dostojna kandidature, kamo li potencijalnog mesta predsednika Republike Srbije.
Tamara
19.03.2017 15:55
Opozicioni kandidati su opsednuti Vucicem pa mu tako posvecuju 90% vremena na svojim tribinama! Pljuvajuci ga naravno, jer im smeta i remeti planove!
Ivan
19.03.2017 15:55
Premijer ima pravo zaista.
Coka
19.03.2017 15:55
Oni kad bi mogli uradili bi nesto korisno i pametno, ali Vucicu oni ne mogu, oni samo znaju da saplicu dobre igrace!
Joko
19.03.2017 15:55
Opozicija je spremna na sve samo da bi blatila premijera.
Milan
19.03.2017 15:56
Vec svi znaju da je Jankovic celu kampanju zasnivao na napadima na Vucica i da nista panetno ni konkretno nije predlozio sta ce da uradi za dobrobit Srbije.
mr.profa
19.03.2017 15:56
Ostalo im samo na spominjanju,vaseg imena imaju fore jos par nedelja da pljuju po vas a onda na djubristu istorije,neko mozda i u zatvor???
mirkov1
19.03.2017 15:57
Trebalo je srušiti nelegalno ruglo, podrška za to, ali su ipak trebalo po danu.
Aranka
19.03.2017 15:57
Za prethodnih 12 god. vlasti DOS je proizveo dosta bede i nesrece, dok su sebe materijalno dobro obezbedili. I danas, bez trunke odgovornosti, pokazuju prezir prema sirotinji koju su, neodgovornim ponasanjem, stvorili.
ivanjan
19.03.2017 15:57
Slazem se, ujedinimo se za normalnu, pristojnu Srbiju,izdjimo na izbore i zaokruzimo broj 6.
lazar
19.03.2017 15:57
Svesni svoje nesvesnosti da Vucic pobedjuje vec u prvom krugu i ajmo sada je za sve kriv Vucic
Slucaj?
19.03.2017 15:57
A slucaj:Jelena Marjanovic? Da li je to bila tvoja politicka igra?
Kosta
19.03.2017 16:00
Ma ovo je sve jasno, samo je trebalo transparentno a sve je po zakonu. Ko je kriv neka i odgovara.
Todor
19.03.2017 16:00
Opozicija može samo da mrzi Vučića...to im je jedina preokupacija...
OBRENOVAC
19.03.2017 19:29
@Todor - Napred narode, svi na izbore, biramo Sašu Jankovića, jer samo u njega imamo neograničeno poverenje. Progledaj Srbijo, skini povez sa očiju, ovo je prilika za sutrašnjicu, za budućnost naše dece. Ovo je prilika da izaberemo vladavinu prava, nezavisne institucije, socijalnu pravdu i poštovanje ljudski prava. Ukoliko to sada ne učninimo, izgubili smo pravo, da promenimo bilo šta u ovom životu. SVI ZA JANKOVIĆA DO POBEDE.
Kvazimodo Sorabius
19.03.2017 16:01
Mozes rusiti i nocu i danju, ali u svom rodnom Bugojnu. Nije drogiran, nije pijan, sam za sebe tvrdi da je bistar, kako ne zna da je u Savamali ukinuta drzava: narod zove policiju kojoj je zabranjeno, makar, da dodje? Dosta je Srbiji diktature radikala, nismo niti lopuze niti lazovcine, ovo je Srbija: kome se ne svidja, natrag u svoje Bosne, Hercegovine, Like, Dalmacije, Kordune... Ojadili ste nas, obrukali, unazadili, popljuvavate nas - a mi nemamo drugi zavicaj!
SAJKO
19.03.2017 19:27
@Kvazimodo Sorabius - Dajemo podršku vanstranačkom kandidatu SAŠI JANKOVIĆU, jer nije opterećen prošlošću..Merila vrednosti i zakonsku regulativu počev od Ustava i dr., valjano u temelje ove države može da postavi ON, SAŠA JANKOVIĆ, to je realnost. ŽELIMO PROMENE i niko nas u tome neće sprečiti. Svi za jednog jedan za sve.Promene su neminovne, jer je narod nezadovoljan,dosadašnjim radom vlasti.Manipulisanje, lažii dr. Prekipelo je svima. Izigrali su naše poverenje i zato će biti kažnjeni na ovim izborima.
lale
19.03.2017 16:01
To i jes bila bespravna gradnja i ružilo je Beograd. A oni hoću sada da skrenu pažnju sa velikih ulaganja u BG na vodi.
Ilija
19.03.2017 16:02
Nemaju nikakve dokaze protiv tebe... Njihova kampanja se svodi "protiv Vucica" tkav im je i politicki program. Hoce da unakaze ovu zemlju... Ne boj ih se Aco. Narod je uz tebe...
Igor
19.03.2017 16:02
Neverovatno kako su se uhvatili toga kao da je on uzeo i srušio pola Beograda.
aleksandra60
19.03.2017 16:02
Savamala je bila ruglo u centru Beograda ,kome smeta ako je sruseno nekoliko kartonskih kucica u kojima niko nije stanovao ,samo jedno zameram sto je ruseno nocu bolje danju da svi vide .
kodza
19.03.2017 16:03
Opozicija se hvata za sve i svasta,samo da optuzuje makar i lazno....
sara
19.03.2017 16:04
Vučiću najbolji si do pobede.
Maki
19.03.2017 16:04
Janković uvek ima neosnovane optužbe.
Mara
19.03.2017 16:05
Svaka cast Vucicu na ovakvom stavu i odvaznosti da ga sad iznese. Ovo je moj kandidat za predsednika, a nadam se i buduci predsednik Srbije.
paki
19.03.2017 16:06
Niko tebi nista ne moze jer je narod uz tebe
Marina
19.03.2017 16:06
Udri brigu na veselje, DOS-ovac smara!
kulturno i polako
19.03.2017 16:07
Tolika hrabrost i bezobrazluk. Gde je tu ZAKON? Rusiti tudje je protivzakonito. A onaj sanduk na Adi da li je i to atentat. Fuj. Idu izbori i borite se činjenicama. Iza jednog stoji drzavna sila a iza drugog niko. Da li je to u redu? Uh kad se gladni i prevareni Srbi dignu.
GROF
19.03.2017 16:08
Lično ja bih ti pomogao!
Jadran
19.03.2017 16:08
Jankovic i Jeremic traze da na bilo koji nacin spomenu Vucica u negativnom kontekstu.
Ivanitza
19.03.2017 16:08
Ne mogu Vam ništa Dušebrižnici!
mane
19.03.2017 16:09
sa ovakvom kampanjom ,bez programa i sramotnim napadima na premijera ,opozicioni kandidati nemaju nikakve sanse ,srbi nece napraviti jos jednu grasku kao 2000-te.
nina
19.03.2017 16:09
Njima je Srbija igračka!
Biljana
19.03.2017 16:09
MA NEMAJU OVI IZ OPOZICIJE SVOJ POLITICKI PROGRAM PA SE UHVATILI SAVA MALE.NARAVNO DA JE BOLJE GRADITI I MODERNIZOVATI ZEMLJU, SAMO ZLOBNICI KOJI NE CENE TUDJI RAD MOGU DA BUDU PROTIV.
Branko
19.03.2017 16:11
Dokle ce se pricati o tome?
MITKE
19.03.2017 19:23
@Branko - DOK NALOGODAVAC I KRIVCI NE BUDU POHAPŠENI.mI SMO BANANA DRŽAVA.Ali o2.o4. biće druga priča. Glasamo za JANKOVIĆA, svi, svi ,svi..............
Imes
19.03.2017 16:11
Savamala je bila ruglo Beograda a sada ce postati izuzetno atraktivna lokacija zahvaljujuci Bg na vodi.
Mija
19.03.2017 16:12
Mogu samo da ti pljunu pod prozor Vucicu, narod je uz tebe.
Nesha
19.03.2017 16:12
Tolika fama oko Savamale jer nemaju za šta drugo da se uhvate.A svakako je trebalo srušiti.
Filip
19.03.2017 16:13
Građani Srbije znaju razliku između argumenata i napadanja protivkandidata.
biki
19.03.2017 16:14
bolje oni da razmisljaju o svojim postupcima iz ne tako daleke proslosti.
Goran
19.03.2017 16:14
Ceo slučaj oko Savamale je politička farsa gospodina Jankovića koju on koristi kako bi bez ikakvog razloga napadao gospodina Vučića.
Maja
19.03.2017 16:15
Vucic govori samo realno, a mi se slazemo sa njim u potpunosti, i uvek smo uz njega. Njegovi protivkandidati su i previse ljubomorni...
mila
19.03.2017 16:16
Samo politicka igra i nista vise!
Pera
19.03.2017 16:16
Savamala je izgleda jedina stvar koju opozicija intenzivno koristi protiv vlasti. Zakacili su se za to pa ne pustaju.
Milan85
19.03.2017 16:19
Ne razumem toliku halabuku oko dve nelegalne barake.
lelek
19.03.2017 17:11
@Milan85 - Nerazumes ti nista nego pises gluposti.Covek koji je cuvao te barake umro je od batina,a u pravnoj drzavi sva rusenja se vrse danju uz sudske odluke a ne kad se Sinisi Malom prohte i Vucic kaze o fantovkama i policiji da nepricam.Jel ti sad jasno kretenu.
Roots
19.03.2017 16:20
Naravno da je to sve politicka igra i da Jankovic ne moze da naudi Vucicu ni sa jedne strane pa tu Savamalu koristi kako bi ga blatio na svakom koraku!Samo to mu nece uspeti jer je narod uz Vucica!
Joni
19.03.2017 16:24
Kako to ovi Dosovci uvek "zaborave" da se radi o rušenju ilegalnih objekata, objekata koji su bespravno izgrađenih na tuđoj zemlji.
Gogic
19.03.2017 16:25
Savamala je nikakav slučaj,ali se Soroš pobrinuo uz pomoć DS-a da se digne galama i sruši vlast.Prošle godine im to nije pošlo za rukom,ali sad taj slučaj obilato koriste u kampanji!
Jano
19.03.2017 16:25
Kakva savamala, pa ako bih je rušijo to bi ja radio pred svim novinarimau inat im!
Bole
19.03.2017 16:27
Barake su bespravno podignute i nek su srušene.Što ne podignu baraku u centru Beča ako može?
nika
19.03.2017 16:27
Podrska Vucicu!
dragan
19.03.2017 16:30
A sta drugo mogu da kazu
Sloba
19.03.2017 16:30
Protivkandidati ne znaju sta da pricaju o programu, nego stalno napadaju Vucica, i to za bilo sta sto im padne na pamet!
jeca
19.03.2017 16:31
Oni vole samo da izazivaju i pljuju Vucica.
DraganK
19.03.2017 16:31
Pustite Savamalu vise, ima mnogoo kompleksijih problema o kojima treba diskutovati i pronalaziti resenje.
Kos
19.03.2017 16:34
kako ces ti izdrzati robiju za svoja dela tesko mislim
Goran
19.03.2017 16:34
Opozicija vidi da je slaba pa se kace na nebitnim stvarima.
grom
19.03.2017 16:35
Vise su se bazirali na famoznom rusenju, nego na svoje programe, ovo je hajka na Vucica
Marko
19.03.2017 16:35
Nadam se da ce slucaj sa Savamalom da se resi kako treba. Nema potrebe da se dize tolika prasina oko svega. Opoziicja na sve nacine poksuava da srusi Vucica ali nemaju oni nikakve sanse protiv nejga. Institucija je za sve njih.
ogi
19.03.2017 18:21
@Marko - Nema sta da se resi. Srušeno je ono što je tu bilo nezakonito.
Tanja
19.03.2017 16:35
Vučić je pravi izbor za predsednika i to narod zna!
Stevan
19.03.2017 16:38
I dalje vode prljavu kampanju protiv Vucica.
slavica
19.03.2017 16:38
Ako ima ikakve veze sa tim rusenjem, saznace se, ne mora Jankovic da izigrava detektiva.
dada
19.03.2017 16:39
Opoziciji Savamala ne izlazi iz usta. Alo ljudi dajte nesto sta Vi mozete. A daaa. Nistaa
Jelena zelena
19.03.2017 16:40
Vuč;ić poručio opoziciji da ih se ne biji i da će građani odlučiti ko će ih voditi u budućnost.
Sladja
19.03.2017 16:40
S obzirom na zloupotrebu i zle namere svih iz opozicije,ja bi na temu Savamale stavila tačku,i ne bih odgovarala na nikakva pitanja o njoj,iz principa!
Vale
19.03.2017 16:40
I rekao im je realno čovek ! Kad će Janković da odgovara zbog svojih laži ?
Mina
19.03.2017 16:43
Ne mogu ti nista Premijeru.
jovana
19.03.2017 16:45
Lepo im je i rekao,pa ako imaju dokaze eto neka ga hapse!
Milorad
19.03.2017 16:47
Njima najviše i smeta to što je narod uz Vučića!
Stefan
19.03.2017 16:47
Prljava igra opozicije se nastavlja.
Jana
19.03.2017 16:49
Ujedinjeni za normalnu i pristojnu Srbiju, za Aleksandra Vucica.
SAVA
19.03.2017 16:52
Opozicija se hvata za sve i svasta,samo da optuzuje makar i lazno....
knez
19.03.2017 16:52
sta rade dosovci strasno!!
Dragana
19.03.2017 16:54
To su ilegalni objekti,a takvi i treba da se ruse.
Aleksandra
19.03.2017 16:59
Nije tu problem Savamala,nije ni spot Vučića u avionu ili u biblioteci narodne Skupštine,niti bilo šta. Problem je u glavama kandidata opozicije što su sve to oni mogli da urade, ali nisu jer su gledali sopstveni interes i svoje džepove.Zato je trenutna situacija poverenja naroda ovakva kakva je, zato većina naroda hoće da glasa za Vučića.
Jasmina678
19.03.2017 17:00
Takav skup jeste vrsta provokacije, nista drugo.
Dejan
19.03.2017 17:01
Mogu da se ljute koliko hoće ali što su nisu rešili imovinu.
Sofija S
19.03.2017 17:02
Stvarno je istina da više ne znaju šta još i na koje sve još načine da eksploatišu Savamalu....kad bi im neko, sad, zabranio da izgovore Vučičevo ime, tačno ne znamo šta bi onda uopše pričali i na čemu bi bazirali svoje "kampanje"...
Ika
19.03.2017 17:02
Najlakše je nekoga napadati..... daj da vidimo šta imate da ponudite, a na nama je da odlučimo.
Biljana
19.03.2017 17:03
Vec je dosta o Savamali...sve vec znamo...dovoljno je.
Marija
19.03.2017 18:35
@Biljana - Odlicno ako znate molim vas da i gradjane informisete pa da i mi ostali znamo. Nadlezni se nisu izjasnili a bilo bi POSTENO da su podneli gradjanima izvestaj. Ali se slazem da je to zdanje bilo ruglo, jedino se ne slazem sa postupkom nasilja,
aca
19.03.2017 17:04
Dosta vise sa tom temom.
mici
19.03.2017 17:04
Samo napred Vucicu
V
19.03.2017 17:07
Sve je lepo Vučić objasnio.
nenad
19.03.2017 17:08
Mogu samo da pricaju i nista vise...
Mima
19.03.2017 17:09
Vodi se prljava kampanja protiv Vucica
Eleonora
19.03.2017 17:12
Sustina programa Vučićevih protivkandidata je pljuvanje Vučića.O sebi i ne mogu puno da pricaju, jer nemaju čime da se pohvale, osim praznim pričama. Prodavci magle!
IRINI
19.03.2017 19:45
@Eleonora - Sve botine na ovom portalu, vrtite iste priče kako vam vodja odredi. Samo nastavite....... nikakvog uticaja na biranje kandidata nećete imati. Vaše prljave igre su provaljene odavno. Sada ćemo malo mi da se sa vama poigramo.na izborima jdobijate ono što zaslužujete, to je ŠUT KARTA............SVI ZA JANKOVIĆA
Mojak
19.03.2017 17:15
Ma glupost obica! A uradjena prava stvar.....jedino je sporno kako! Zato Vucic i pobedjuje, zbog govorenja istine i zbog transparentnosti!
Jana
19.03.2017 17:16
Opozicija nista drugo ni ne zna, sem da se sluzi glupim napadima i lazima.
lara
19.03.2017 17:17
Slucaj Savamala je samo politicka igra onih koji nemaju nikakav plan za Srbiju i nemaju sta da ponude narodu.
TIJA
19.03.2017 19:43
@lara - Vaša lupetanja i uvlačenja vodji su prevazišla svaku meru i gradnicu. Doduše, vi imate zaduženja da "tupite" pa tako i nastavite, ionako vas niko ne registruje. U svakom slučaju, naš kandidat iz redova naroda, neopterećenjprošlošću BIĆE SIGURNI POBEDNIK DRUGO KRUGA, SAŠA, samo je jedan SAŠA i to JANKOVIĆ, Srbijo glasaj za jankovića.
Pakic
19.03.2017 17:18
Samo se Jankovic buni i hvata za ovaj slucaj , pritom to su bili bespravno izgradjeni objekti. Objasnjenje molim. Sto se ne govor o tome ko je dozvolio gardnju tih objekata.
Ika
19.03.2017 17:19
Jankovicu je vec uslo u naviku,da Vucica okrivljuje za sve.
riki
19.03.2017 18:08
@Ika - Dok je bio zatitnik,javnu funkciju je koristio za vodjenje politike i napade na Vucica
NIKI
19.03.2017 19:40
@Ika - Tišina botino.U svom komentaru nemaš nikakvih argumenata ni osnova. Doduše,jto je jprljavi naprednjački stil. Manipulisanje sa narodom, laži, prevare... Dosta više kriminala, korupcije i dr. Hoćemo promene i glasamo za njih. ZA JANKOVIĆA, za merila vrednosti i zakonsku regulativu.
Boka
19.03.2017 17:19
Tako je to kada Saša Janković nema šta da ponudi Srbiji već se bavi isključivo Vučićem.
djuka
19.03.2017 17:19
Ne vidim problem u rušenju protiv pravno sazidanih objekata!
zero
19.03.2017 18:16
@djuka - U pravu si. Ne može zakon da štiti protivpravno.
Marija
19.03.2017 18:32
@djuka - Ja vidim JEDINO problem sto se rusilo na divljacki nacin i sto do danas vlastodrsci nisu do sada rekli gradjanima ISTINU. Slazem se da je bilo ruglo ALI NIJE JEDINO RUGLO U SRBIJI pa sto nisu porusili sva rugla ILI dostojno rekli ISTINU:
opozicija
19.03.2017 18:58
@djuka - Nije u pitanju rusenje, vec fantomke...Nemojte da zamenjujete teze...
STEVA
19.03.2017 19:36
@djuka - A kod vikendica dinastije Nikolić, da li tu vidiš problem botino?....Institucija ni jedna ne sme da reaguje jer je jpod kapom naprednjaka. Dosta više.Hoćemo pravcu državu u svim porama društa, jer je sada nemamo. Zato, na ovim izborima biramo Zakon i slobodu, socijalnu pravdu i dr. GLASAMO ZA JANKOVIĆA SVI, to je naša definitivna jodluka, niko nas neće pokolebati.HOĆEMO PROMENE. TAKO ĆE I BITI SVIDJALO SE TO NEKOM ILI NE. Nećemo autokratu na vlasti. DOSTA"JAHANJA" NARODA.
Bojan
19.03.2017 17:19
Oni koji su rusili Savamalu ustvari samo su napravili uslugu Vučiću i Srbiji, a što im i nije bila namera.Danas to mesto više nije ruglo kao pre, a i odličan prostor da se nešto lepo sagradi.
PLAVA ŽENA
19.03.2017 19:30
@Bojan - Daćemo podršku vanstranačkom kandidatu, S.Jankoviću_do pobede., jer nije opterećen prošlošću.Želimo pravnu državu u punom smislu te reči., hoćemo socijalnu pravudu.Naporno je radio na funkciji OMBUDSMAN-a.Za 10 g.rada pokazao je koliko poštuje pravo i Zakon.Dao je masksimalni doprinos u toj oblasti, kvalitetno.Ekspert je u struci.Napadan je u žutoj štampi, da ne radi i nema činjenja - a zna se ko kontroliše medije.U Srbiji je narušen pravni sistem i politički život mora da se menja.
mama
19.03.2017 17:24
To je takva politika ostalih samo da napadaju Vučića.
Maja
19.03.2017 17:25
Vucic pobedjuje u prvom krugu.
steva
19.03.2017 17:29
Odakle problem zbog rušenja protiv pravno sazidanih objekata!
afrodita
19.03.2017 17:31
ovaj jankovic smara vise o ovoj savamali
Sale
19.03.2017 17:33
Vučić je verovatno kriv i što pada kiša danas?
Predrag
19.03.2017 17:34
Sramota je cime se sluzi Jankovic i kakve lazi iznose opozicioni kandidati.
Savo
19.03.2017 17:35
Savamala je cista manipulacija ljudima od strane opozicije a prvenstveno Jankovica.
Anja
19.03.2017 17:36
Dokle vise tema "Savamala"... dajte nesto drugo.
Penelopa85
19.03.2017 17:36
Dobro si rekao Vucicu.
Jole
19.03.2017 17:39
Jankovic nema pametnija posla nego da stalno napada Vucica!
Laki
19.03.2017 17:39
Sam im se ponudio.
Najbolja
19.03.2017 17:41
Janković već odavno nema šta da kaže sem da se bavi Vučićem i njegovom politikom...sve u svemu prs'o sa pameti definitivno!
Dada
19.03.2017 17:44
Ko god da je srusio,ucinio je dobro delo.
Mirjana
19.03.2017 17:44
E pa Vučiću nećeš izgubiti, ne da narod.
Mile
19.03.2017 17:44
Sve po zakonu
Dragan
19.03.2017 17:45
Na kraju rezultati sve govore
mika
19.03.2017 17:46
Nije bilo nikakvog krivicnog dela!
lika
19.03.2017 17:47
Savamala je za opoziciju bio spas ali očito beogradjani i gradani Srbije nisu za njih i njihovo politikanstvo, hoće rad i rezultate rada.
Jasna
19.03.2017 17:47
Jankovicu je za sve kriv Vucic!
tanja
19.03.2017 17:49
Opozicija je totalno bez programa...Jedini njihov program i plan je blaćenje Vučića...Ali ne vredi im to!
Lidija
19.03.2017 17:49
Dokle vise o Sava Maloj!??? Nelegalni objekti,pa sta je drugo trebalo???
mara
19.03.2017 17:52
Nema razloga.
obrad
19.03.2017 17:52
Sve te nelegalne objekte koje su izgradile sumnjive osobe, treba rusiti.
acomurija
19.03.2017 17:54
Najozbiljnije molim ovu botovsku bagru da nabroje MAKAR JEDAN SLUCAJ da je Vucic drzao rec! Covek izgublhen u vremenu, datumu i prostoru: 5 dana "kampanje"? Nece se kandidovati? Otkrice posle ONIH izbora istinu o listicima iz Panceva, posle onih proslogodisnjih ko je ubio pevacicu, posle ovih da ce nauciti RACUN: od 2012. do 2017. je nije 3 godine. Unakazio je drzavu, uveo prljav recnik, obogaljio sve, a sve namerno. Svrgnimo diktaturu!
dragojlo
19.03.2017 17:55
Jankovic na taj nacin pokusava da izazove nemire i da skupi neki politicki poen. Ali mu to nece proci.
Ana
19.03.2017 17:57
Sasa Jankovic nista druge ne radi osim sto gleda sta Vucic radi i komentarise. Mogao bi i sam nesto da radi,da nema vremena za tudje poslove.
mala
19.03.2017 17:58
Sve sto je nelegalno treba da se rusi.
Marko
19.03.2017 17:58
O cemu drugom moze da govori osim o Vucicu?
milutin
19.03.2017 17:58
predizborni skup Saše jankovića u Savamali bio je u suštini još jedan način da se demonstrira mržnja prema Vučiću
sasa
19.03.2017 17:58
Ruši care, samo ruši. Što je protiv zakonito sazidano.
Ivan
19.03.2017 17:59
Sasa Jankovic je od prvog trenutku ucestvovao u politickoj igri u vezi Savamale !
Dejan
19.03.2017 18:03
Jos jedino da ga rastrgnete.
Nenad
19.03.2017 18:07
Vucicu, ne obracaj paznju sta pricaju Jankovic i Jeremic! Narod ceni i postuje tvoj rad, i pruza punu podrsku!
Nada
19.03.2017 18:09
Uvek se uzbudi kada se pomenu te dve tri barake i uvek kaze da bi on rusio danju.Pa ko je on da rusi?. Javnost i nije upoznata sta je sve tu bilo i sta se sve desilo .Ima dana.
nedeljko1986
19.03.2017 18:11
Kandidati iz starog Dos-a nemaju nista daponude narodu osim lazi i obmana
Dare
19.03.2017 18:12
Izgradnja Beograda na vodi je velelepno izdanje i njemu se protive samo oni koji vide propuštenu priliku da se ugrade!
simke
19.03.2017 18:12
Crepaja hoce brzu jacu bolju Srbiju
Bibi
19.03.2017 18:13
Jos jedan u nizu napada na Vucica. Samo mrznja i sluzenje lazima.
Jela
19.03.2017 18:16
Jankovic nema sta da ponudi u ovoj kampanji svom narodu. Njegov govor i dela usmerena su na to kako ocrniti Vucica i okriviti ga. Nama ne treba predsednik kao sto jeJankovic.
Rade
19.03.2017 18:17
Previše prašine oko toga, Srbija je na dobrom putu i to je bitno!
Mimi
19.03.2017 18:17
Zašto Vučiću urušavaš instituciju zvanu Tužilaštvo. Zar su oni toliko nesposobni da im treba pored sve dokumentacije koju ste im dostavili još najmanje 4 godine da pokrenu postupak protiv kompletnih idiota u vezi Savamale. Postao si despot.Raskrinkao te je Kesić šta si sve slagao i kog datuma. Niko ti više ne veruje. Sve je čovek dokumentovao. Ne laži više ovaj napaćeni narod.
cobe
19.03.2017 18:18
Od pocetka opozicija se bavi iskljucivo vredjanjem Vucica,dok nam on svakim danom obezbedjuje sve vise radnih mesta.Kada biram uvek cu da biram napredak i stabilnost svoje zemlje na celu sa A.Vucicem.
Galija
19.03.2017 18:19
Dosadni su sa Savamalom..Jankovic istu pricu vrti u krug.
Anci
19.03.2017 18:19
Ocigledno je da gubitle da ocrne Vucica na sve nacine,pa zato stalno sire mrznju!
marina
19.03.2017 18:25
JANKOVIC,OBICAN POLITIKANT!
aca021
19.03.2017 18:25
Polako doci ces i ti na red da ogovaras, mislis da ces doveka biti na nekoj funkciji. To vazi i za ostale koji misle da su nedodirvljivi.
zok
19.03.2017 18:27
ovaj je stvarno prolupao. Gotov je.
dragoljub
19.03.2017 18:27
nije mi jasna ta poruka premijera-kandidata za predsednika, jel to znači da bilo ko može bez odluke nadležnog organa i sprovedene procedure može bilo kome da sruši nešto što smatra nelegalnim? Jedini uslov da to bude u redu je da nesme da se ruši noću i pod fantomkama.
Peko
19.03.2017 18:28
Ovo je čisto politička igra, slučaj Savamale Janković koristi da kleveće Vučića
Nik
19.03.2017 18:28
Ovi sto se vataju za Savamalu nemaju alternativu.
zora
19.03.2017 18:29
Čim toliko dugo pričaju o istom događaju nemogu ništa da dokažu .Vać su dosadni, i to je nelegalna gradnja pa šta hoće.
Nikola
19.03.2017 18:29
Vucic nema nikave veze sa dogadjajem u Savamali.
emilija
19.03.2017 18:38
Savamala je samo izgovor opozicije da napadaju vlast.
paramonte
19.03.2017 18:39
Drugo i ne znaju,jer nemaju nikakvu politiku.
sasa
19.03.2017 18:39
Bi oni rado,ali nemaju dokaze!
Andrija
19.03.2017 18:46
Demokrate imaju samo Savamalu kao argument za napadanje vlasti. Pukli su skroz na skroz.
Ognjena munja
19.03.2017 18:47
Jankovic zna samo da napada premijera i vlast, a sto se tice rusenja u savamali to je davno trebalo fa se uradi i da se od rugla napravi prelep prizor koji ce da bude ponos beograda
cvele
19.03.2017 18:48
Neka si rekao, dosta je jedne te iste tene, nelegalno sagradjenih baraka gde su se skupljali narkomani.
Leo
19.03.2017 18:49
Svakom gradnjom smo sve blizi boljem zivotu !
Uros
19.03.2017 18:53
Od Jankovica nista pametno se ne moze ocekivati.
Ana
19.03.2017 18:53
Za sve krive njega,nemaju argumenata,nemaju nista sto bi mogli da mu zamere ,vec samo izmisljaju.
mile
19.03.2017 18:54
Vucicu ne obaziri se na one koji te ne vole,mnogo je vise nas koji te volimo.
Djurdje
19.03.2017 19:01
Jankovic je i dok je bio ZG sakupljao politicke poene kroz desavanja u Savamali,osim toga on nema nista drugo na sta bi se mogao osloniti,polticki program i plan kod njega ne postoji.
Dušan Silni
19.03.2017 19:01
Mislim da ga bez razloga napadaju za nešto što sigurno nije uradio!
nina
19.03.2017 19:01
Janković se samo i sliži blaćenjem.
Steva
19.03.2017 19:04
To je odavno trebao neko da porusi!
cegevarakovacica
19.03.2017 19:10
Opoziciji je ocigledno uslo u naviku da za sve napada i okrivljuje Vucica.
darko
19.03.2017 19:12
Pa kako bi Sasa sakupio toliko ljudi da nije upotrebio Savamalu, a zabog siromasnog programa morao je cak 57 puta da spomene Vucic. Nije mogao da razvuce pa ja ponavljao.
Govedarica
19.03.2017 19:16
Opozicija samo smišlja napade umesto da pruži neki program.
Maja
19.03.2017 19:18
Sve su to pokuasaji ocajnika
Karamela
19.03.2017 19:19
Ova Savamala je totalno nemeštena priča, vidi se iz aviona!
Rasa
19.03.2017 19:19
Jankovic nema nikakav politicki program on samo zna da kritikuje vladu.
Pinki
19.03.2017 19:19
Pa nemaju sta drugo da kazu.
Dare
19.03.2017 19:19
Janković sem mržnje prema premijeru i nema drugog programa,on samo pokazuje svoju sramotu.
Goca
19.03.2017 19:21
Ceo program Jankovica je, Vucic i samo Vucic
Aca
19.03.2017 19:22
Prljava igra!
Pera
19.03.2017 19:25
Prljavi trikovi Jankovića kriminalca su providni i ne mogu na njih da nasednu ni ljudi koji imaju IQ ispod proseka!
bojan l
19.03.2017 19:37
Ko kaze da prizivate kisu i poplave to su katastrofalne glupost !!! Ali vam ide prizivanje autobusa od ruke ekstra , to nemoza svako.
MITKE
21.03.2017 18:46
@bojan l - Primer NOVI SAD. Kolaps u saobraćaju, jer je trista autobusa stiglo iz raznih krajeva Srbije da vodja pokže"kako ga narod voli".Prisutnost je dovedena putujućim cirkusom, a samo 15% je bilo novosadjana, nateranih pretnjom otkaza da se pojave na mitingu. Toliko o vama, Providni ste.Novi Sad je za čanka i Jankovića. Što se nas tiče , svi smo za Jankovića, jer nema konkurenciju.
LALE555
19.03.2017 19:40
Dosovci ga spominju i komentarisu najgore iz ciste ljubomore.
Djuradj
19.03.2017 19:42
Jankoviceva i Jeremiceva demagogija nema kraja.
Petar
19.03.2017 19:42
Bolje je nocu.
Jasna
19.03.2017 19:44
Ovo ke jedna kako prljava kampanja apelujem samo na sve nase gradjane da dobro slusaju i da prate sta se desava tako ce im biti jasno koju igru igraju protiv Vucica
MINI
21.03.2017 18:39
@Jasna - Prljavu kampanju vode naprednjaci od samog starta.ne fer izbori. Nemogućnost korišenja drugih kandidata nacionalne TV, omalovažavanja, "paklene" uvrede, i dr. i dr. Naše biračko pravoćemo ioskoristiti i niko nam svoju svoju neće odrediti kao vama. Glasamo za Jankovića jer je vrh.
dsasd
19.03.2017 19:53
Imam dozvolu za rusenje, ja rusim, pa gradim novo.
BANE
21.03.2017 18:36
@dsasd - Napre si trebao da rušiš Tomicine vikendice i ostalo. Skandal majstori ste, ali dokle videćemo uskoro.
Branko
19.03.2017 19:54
Opozicija je pokušala da ispolitizuje ceo ovaj slučaj.
Auror
19.03.2017 19:59
Ma Jankovic se ne bavi svojom kampanjom,vec se samo potkopavanjem i remecenjem stabilne Srbije.
SIMONA
21.03.2017 18:33
@Auror - Janković samo i uvek iznosi argumentovane stvari. Ti očigledno nemaš sluha , ali to je tvoje vidjenje.U Srbijijje narušen pravni sistem i politički život mora da se menja. Bahatosti i bezobrazluku nikad kraja.Na ovim izborima biramo Zakon i slobodu. Merila vrednosti i zakonska regulativa se mora poštovati i odnosi se na sve gradjena Srbije bez obzira koju funkciju obavljaju.Glasamo za Jankoivić, jer je pošten i čestit čovek.
Karamela
19.03.2017 20:01
Namešena priča oko Savamale totalno!
aca021
19.03.2017 20:02
Polako doci ces i ti na red da ogovaras, mislis da ces doveka biti na nekoj funkciji. To vazi i za ostale koji misle da su nedodirvljivi.
Teodora
20.03.2017 14:44
I bićeš uhapšen! Očekuj to!