Ukoliko želite da podignete kredit u dve različite banke, Kreditni biro daje zadnju reč, a evo na koji način
Ne postoji centralni registar u kome banke razmenjuju informacije o tome da li je pokrenuta tužba protiv druge banke, niti se takve informacije razmenjuju kroz određeni sistem, kazali su za list „Alo!“ u Udruženju banaka Srbije (UBS) povodom tvrdnji građana da su ih pojedine banke odbijale za bankarske usluge, jer su podnosili tužbe protiv banaka.
Shutterstock
U UBS-u objašnjavaju da svaka banka pojedinačno donosi odluku da li će odobriti neku kreditnu i drugu bankarsku uslugu, a u tome se vodi svojom poslovnom politikom, sopstvenom procenom rizika, kao i urednošću pojedinačnog klijenta u izmirivanju obaveza, o čemu podaci postoje u Kreditnom birou banaka.
- Da li ispunjava uslove za dobijanje kredita ili neke druge usluge svaki klijent mora da proveri u svojoj ili nekoj drugoj banci. To važi i za klijente koji su pokrenuli sudske postupke i oni sa svojom bankom treba da provere da li određenu uslugu mogu da dobiju ili ne, a kakva će biti pojedinačna odluka, zavisi od svake banke ponaosob - kazali su u Udruženju banaka čije su članice sve banke koje posluju u Srbiji.
Pročitajte još: