Prodavnica
Tanjug/Tanja Valić
Prodavnica

Tanjug/Tanja Valić

Prodavnica, Foto: Tanjug/Tanja Valić

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež rekao je za RTS da to nije jednostavna kampanja koja se bavi promocijom domaćih proizvoda, već potpuno nova filozofija.

Marko Čadež je, gostujući u Jutarnjem programu RTS-a, rekao da je stvoren kolektivni žig koji se zove "čuvarkuća".

Kako je objasnio, to neće značiti samo da je neki proizvod proizveden u Srbiji, već će govoriti i na koji način je proizveden, kojeg je kvaliteta i koliko je uloženo domaćeg znanja, sirovina i rada.

- Kupac kada vidi žig u radnjama, on zna da je u taj proizvod uloženo više od 80 odsto rada i vrednosti odavde - poručio je Čadež.

Napominje da je to nova filozofija za kupce, jer znaju da su u neki proizvod uključeni domaći dobavljači, a na taj način se stvara novac za renoviranje škola.

- Zašto bismo nešto uvozili ako imamo isti kvalitet ovde? To je ‚čuvarkuća‘ i na taj način čuvamo kuću - poručio je Čadež.

Komentari (1)

Ops

15.06.2020 15:23

" Pečat" na ambalaži narode srpski znači da i mi konja za trku imamo.