Kroacija Erlajns, aerodrom
EPA
Kroacija Erlajns, aerodrom

EPA

Foto: EPA

FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na liniji Dubai-Zagreb do početka 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kad će i ti letovi biti otkazani, piše Croatian aviation.

Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai - Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u letnjem redu letenja 2021. Prema trenutno dostupnim najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od aprila i to s četiri leta nedeljno kroz celi letnji red letenja. Naravno, realizacija će zavisiti od putničke potražnje i epidemiološke situacije pa je prognoziranje povratka ove kompanije (posebno broj nedeljnih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.

FlyDubai neće moći da ponudi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa avionom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubnih teretnog prostora, u zavisnosti od same konfiguracije i kapaciteta putničke kabine.

S obzirom na najave da će avioni tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kad se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip aviona, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800, piše Croatian aviation.

Dodatno, nakon vesti o povlačenju Korean Aira sa zagrebačog aerodroma, FlyDubai će imati mogućnost da preuzme na sebe određeni deo putnika sa tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sedećoj letnjoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cenovnom politikom pokušati da stvori dominaciju nad hrvatskim tradicionalnim, emitivnim tržištima.

PROČITAJTE JOŠ: