Knez Mihajlova
E-stock/Dimitrije Goll
Posao, biznis, karijera, kancelarija, poslovna žena

Shutterstock, ilustracija

 Foto: Shutterstock, ilustracija

Ima ih raznih fela: modnih, lajfstajl, mejkap, a za novac spremni su da reklamiraju sve, od miksera, šminke, nakit, krpica do igrica.

Zarada zavisi od broja pratilaca, ali upućeni tvrde da početnici zarađuju prosečnu srpsku platu.

Pročitajte još:

 

Najjeftinije je pominjanje u videu, za koji se uzima 150 evra, dok u ceo paket (blog posta, Instagram, Fejsbuk, Jutjub, Tviter) staje „tričavih“ 800 evra.

Dopasti se publici

Da bi poneli titulu influensera, potrebno je da na instagramu imaju najmanje 10.000 pratilaca i počnu da zarađuju od postova, odnosno objava.

Tvorac jednog od instagram naloga, koji ima više od 800.000 pratilaca na ovoj društvenoj mreži objašnjava šta je pre svega potrebno da neko prikupi ljude koji će ga pratiti.

- Potrebno je da se sadržaj koji ponudite dopadne publici i to se onda lako širi društvenim mrežama i pročuje se. Ljudi se bave humorom, šminkaju se i oblače, igraju igrice, ali u svemu tome moraju da budu drugačiji, da imaju nešto po čemu će se izdvojiti od drugih.

Posao, moda, leto

Shutterstock

 Foto: Shutterstock

On kaže da od ovog posla može dobro da se zaradi i ljudi već uveliko žive samo od toga.

- Sve to najviše zavisi i od broja pratilaca. Neko ko ima 10.000 pratilaca može da zaradi mesečno jednu prosečnu srpsku platu ili dobija benefite. Neko ko reklamira šminku recimo, umesto novca, dobijete to kao kompenzaciju. Tako je s onima koji počinju – objašnjava.

 

Oni koji imaju oko 200.000 – 300.000 pratilaca na Instagramu za jednu priču koja traje samo 24 sata dobiju oko 500 evra.

Ta cena raste sa brojem pratilaca, pa za jednu priču popularniji influenseri dobiju i do 750 evra.

Najplaćeniji je tzv. givavej, odnosno nagradna igra na instagramu. Modne blogerke za nju dobiju i do 1.500 evra.