Struja
Dejan Briza
Struja

Dejan Briza

Struja, Foto: Dejan Briza

Da bi se smanjila mogućnost kontakta i dodatno zaštitilo zdravlje građana "Elektroprivreda Srbije" moli sve kupce da zaključno sa 1. aprilom očitaju stanje na svom mernom uređaju i da istaknu stanje brojila i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u svoje objekte, saopštio je EPS.

Pored toga, mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem mejla slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na meil drese prema lokaciji brojila.

Struja brojilo

Alo!/Vladimir Marković

Struja brojilo, Foto: Alo!/Vladimir Marković

Adrese za distributivna područja su: područje Beograda je info.centar@epsdistribucija.rs, za područje Vojvodine prijavastanja.ev@eps.rs, za područje Kraljeva prijavastanja.kv@eps.rs, za područje Kragujevca prijava.stanja.kg@eps.rs i za područje Niša stanja.jugoistok@eps.rs.

U saopštenju se ističe da EPS kao društveno odgovorna kompanija moli kupce da iskoriste ovu mogućnost i jave očitano stanje brojila čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa.

"Apelujemo na sve građane da budu odgovorni i striktno poštuju mere države donete zarad sprečavanja širenja korona virusa. Sve aktivnosti Elektroprivrede Srbije usmerene su tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije", navodi se u saopštenju.

 

Komentari (12)

Miodrag iz Peći

30.03.2020 15:34

Razmišljate kako da svim domaćinstvima otpišete svu struju potrošene u toku vanrednog stanja isti apel građana treba uputiti i komunalnim službama tj. Grejanje, topla i hladna voda i iznošenje smeća i kablovski operateri, osim otključavanja kanala treba suspendovati pretplatu za tri meseca. Svi navedeni su se našlapali para svojih komintenata.

bole

30.03.2020 15:43

a jel to vazi za nas cija su broila na ulici tacnije na banderama posto su celo naselje prepakovali tako da su izbacili broila iz kuca i dvorista na ulicu okacivsi na bandere broila

Dragan Niš

30.03.2020 15:46

Zašto jugoistok login ne radi od nove godine,odnosno ne može da se pristupi i ima uvid u stanje računa??

bg ks

30.03.2020 16:44

zasto ne ispostavite racune iz prethodnog meseca a eventualnu razliku naplatite kada prodje sve ovo

Branka Met

30.03.2020 16:56

U stambenim zgradama nema svaki stanar ključ od sandučića sa brojilima. Mislim da bi predsednici skupštine stanara trebali očitati brojila svih stanara zgrade ih poslati u EPS. mislim da je bolja ideja da se svima zaračuna potrošnja iz prethodnog meseca, bez očitavanja, a da se eventualne razlike o računaju nakon vanrednog stanja.

Neko iz publike

30.03.2020 19:27

Polako sa placanje. Ko prezivi platice.

Pero

30.03.2020 19:51

Privtna agencija očitava brojila za pare šta imamo mi sa tim.Nećemo da im uzimamo posao? dobili su posao na tenderu nesmemo da ih ljutimo.

alo bre

30.03.2020 20:40

a šta ako ne istaknem

goran

30.03.2020 20:44

kako će samci stariji od 65 godina očitati brojila koja su instalirana na ulici?

Penzioner

30.03.2020 20:47

Neka popišu upravnici zgrada, što takve stvari tražite od gradjana pobogu!!!

Milan

01.04.2020 14:43

Poslao sam mail, povratne informacije nema. Zvao sam telefonom radi provere, zvoni, ali se niko ne javlja (ED Kragujevac, JUGOISTOK Niš). Koliki popust na račun ću imati, ako ipak "priznaju" da sam poslao stanje? To bi možda bilo interesantno i za ubuduće? Predlog za EPS: izmenite aplikaciju za "Uvid u račun domaćinstva" i unesite polja za samoočitavanje, gde vrednosti mogu da se unesu do određenog roka. Jasno, popust za samoočitavanje se podrazumeva. Kako se toga niko do sada nije setio?

Igor Zoraja

01.04.2020 17:47

Da li to znaci da ce racun biti umanjen za iznos koji placamo za citanje brojila?