Saobraćajna policija
Alo!/Masanori Jošida
Saobraćajna policija

Alo!/Masanori Jošida

Saobraćajna policija, Foto: Alo!/Masanori Jošida

Kao razlog, Pešić je naveo da je u Agenciji tokom osam godina bilo više od 8.000 vozača koji su sakupili 18 kaznenih poena i morali ponovo da prođu obuku, ali da su među njima bila i 32 vozača koja su do sada dva puta izgubili vozačku dozvolu.

Među onima koji su sakupili 18 kaznenih poena bilo je i 12 doktora nauka. I dalje najviše procentualno stradaju pešaci. Od početka godine stradalo je troje dece pešaka.

"Apelujemo na roditelje da povedu računa gde se to deca kreću jer broj nezgoda koji se pojavljuje sa decom postepeno i polako počinje da bude upozoravajući", naveo je Duško Pešić.

Iz Komiteta za bezbednost saobraćaja takođe upozoravaju da se mora nešto učiniti da ne bi i ove godine, u kojoj se manje vozi, imali isti broj žrtava kao prethodnih, piše Dragan Milutinović za RTS.

"Od početka godine 15 ljudi je poginulo zato što nije imalo vezan pojas – od toga, šest je poginulo prilikom prevrtanja. Vezivanje pojasa nije lični izbor. Mislite na vašu decu na vašu suprugu jer nevezivanjem pojasa ostavljate ih same", naveo je Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

Da je zakon preko potreban, kažu u Agenciji za bezbednost saobraćaja, govori i podatak da najviše stradalih u saobraćajnim nezgodama čine vozači i putnici u putničkim vozilima – oko 46 odsto, da četvrtinu svih poginulih u saobraćaju čine pešaci, dok je svaki deseti usmrćeni motociklista.

Komentari (1)

Dragan

12.04.2021 15:34

Pojas vežem svaki put, ali mislim da je to lični izbor. Moje je izbor da ga vežem ne zato što je to neko negde napisao nego zato što sam sigurniji. Vezao bih se i da nije obavezno. A ovim iz agencije bih poručio da apeluju da se pokrpe rupe na putevima i da atestiraju ležeće policajce na dozvoljenu brzinu kretanja to bi im bilo pametnije.