U oktobru planirano otvaranje prve prodavnice
Srbija će tako postati trinaesto evropsko tržište na kome posluje poljska kompanija PEPCO. Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije.
U planu je da prva PEPCO prodavnica u Srbiji bude otvorena u oktobru 2020. godine, u Beogradu, odmah nakon ulaska na italijansko tržište u septembru.
Iz kompanije navode da u ovoj fazi traže i druge pogodne lokacije širom Srbije.
Konkurs za posao u PEPCO prodavnicama je već otvoren, a planiraju da do kraja 2020. zaposle 100 radnika.
PEPCO je maloprodajni lanac koji u ponudi ima odeću za celu porodicu i opremu za kuću po niskim cenama. Ima preko 2000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji.
Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj.
- Veoma smo srećni što ulazimo na srpsko tržište i jačamo prisustvo u Adria regionu nakon što smo otvorili prodavnice na hrvatskom i slovenačkom tržištu - izjavio je Marcin Stanko, direktor operacija za centralnu i istočnu Evropu u PEPCO-u, koji je uveren da će njihovi proizvodi privući pažnju i zadovoljiti potrebe stanovnika Srbije.