SBB
Privatna arhiva
SBB

Privatna arhiva

SBB, Foto: Privatna arhiva

Beograđanin koji je ovim povodom kontaktirao sa redakcijom "Alo!“ navodi da je na računu koji je dobio ovog meseca sitnim slovima sa leve strane ispisano obaveštenje o poskupljenju usluga.

Pročitajte još:

 

- Obaveštenje sam slučajno video, i to u pošti, kada sam stavio naočare kako bih popunio druge račune. Pisalo je da će cena mog paketa od januara biti povećana za 140 dinara i da se više informacija nalazi na njihovom portalu, gde samo oni vispreniji mogu doći do pravih informacija, pošto obaveštenje nije lako uočljivo. Ja sam, recimo, morao da zamolim sina da mi pomogne - navodi ovaj penzioner.

Svake godine ista priča

Razočarani korisnik SBB-a koji je kontaktirao sa redakcijom „Alo!“ navodi i da operater objašnjava da do poskupljenja dolazi jer navodno vrši migraciju paketa kojom se dobija veća brzina interneta.

- Da smo hteli veću brzinu interneta, uzeli bismo skuplji paket, a sigurno ne bismo pristali da nam svake godine povećavaju cenu uz slične izgovore. Kakvi su to ugovori na dve godine, kada se stalno na perfidan način dižu cene - kaže on.

On napominje da na dnu novog, izmenjenog cenovnika usluga koji se nalazi na sajtu piše da korisnici u roku od 30 dana od obaveštenja imaju pravo da raskinu ugovor pre isteka perioda na koji je zaključen bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

- Bilo bi korektnije da ovaj deo obaveštenja o mogućnosti raskida ugovora stoji i na računu, i to krupnim slovima. Inače, obaveštenje je stiglo i na imejl, ali ne onako kako je trebalo, a to je 1. decembra, već sa sedam dana zakašnjenja, što znači da nisu ispoštovali zakonski rok od 30 dana koji treba da prođe od obaveštavanja do poskupljenja usluge - navodi razočarani korisnik.

Beogradski penzioner kaže da će većina korisnika, kako obaveštenje nije istaknuto na adekvatan i uočljiv način, o povećanju cena saznati tek u februaru, kada na naplatu stižu uvećani račun.

- To znači da korisnik, ukoliko nije obratio pažnju na sitna slova na papiru, neće moći da raskine ugovor jer će proći 60, a ne 30 dana od obaveštavanja o poskupljenju - dodaje ovaj Beograđanin i napominje da bi sigurno veliki broj korisnika iskoristio mogućnost raskida ugovora kada bi blagovremeno, na pravi način, bio obavešten o povećanju cena, jer postoje interesantna ponuda MTS-a za njihove BOX pakete. 

SBB

Privatna arhiva

SBB, Foto: Privatna arhiva

- Ako već dižu cene, onda treba korisnicima da pruže mogućnost da uzmu nešto što je za njih možda povoljnije, tome služi konkurencija - navodi sagovornik „Alo!“.

Advokat: Krše zakon!

Advokat Milica Moravčević kaže za „Alo!“ da kompanija SBB na ovaj način krši i Zakon o elektronskim komunikacijama, prema kojem je operater dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

 

- To znači da korisnik zbog povećanja usluga može, i to bez penala, raskinuti ugovor i izabrati nekog drugog operatera - kaže advokat Milica Moravčević.

Komentari (1)

Сараџогла

15.12.2018 15:27

Ја сам већ писао кабловској СББ да се узму у памет!Све што гледамо на бројним ТВ каналима ми са пар година коришћења видимо да гледамо све по десетак пута а и више!Значи без проблема да извршимо отказивање масовно па ће онда цена да буде охохо мања!Тако сам пре пар година рекао банкарима ДА ЋЕ ТЕЛЕФОНОМ МОЛИТИ ДА ИМ ДОЂЕМО и то се заиста дешава!Хоћу кредит од 300 хиљада али да вратим 250 хиљада!После три отплаћених кредита више ми не требају!