SBB na kvarno diže cene, obaveštenje o poskupljenju je nemoguće uočiti bez lupe!
Beograđanin koji je ovim povodom kontaktirao sa redakcijom "Alo!“ navodi da je na računu koji je dobio ovog meseca sitnim slovima sa leve strane ispisano obaveštenje o poskupljenju usluga.
Pročitajte još:
- Obaveštenje sam slučajno video, i to u pošti, kada sam stavio naočare kako bih popunio druge račune. Pisalo je da će cena mog paketa od januara biti povećana za 140 dinara i da se više informacija nalazi na njihovom portalu, gde samo oni vispreniji mogu doći do pravih informacija, pošto obaveštenje nije lako uočljivo. Ja sam, recimo, morao da zamolim sina da mi pomogne - navodi ovaj penzioner.
Svake godine ista priča
Razočarani korisnik SBB-a koji je kontaktirao sa redakcijom „Alo!“ navodi i da operater objašnjava da do poskupljenja dolazi jer navodno vrši migraciju paketa kojom se dobija veća brzina interneta.
- Da smo hteli veću brzinu interneta, uzeli bismo skuplji paket, a sigurno ne bismo pristali da nam svake godine povećavaju cenu uz slične izgovore. Kakvi su to ugovori na dve godine, kada se stalno na perfidan način dižu cene - kaže on.
On napominje da na dnu novog, izmenjenog cenovnika usluga koji se nalazi na sajtu piše da korisnici u roku od 30 dana od obaveštenja imaju pravo da raskinu ugovor pre isteka perioda na koji je zaključen bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
- Bilo bi korektnije da ovaj deo obaveštenja o mogućnosti raskida ugovora stoji i na računu, i to krupnim slovima. Inače, obaveštenje je stiglo i na imejl, ali ne onako kako je trebalo, a to je 1. decembra, već sa sedam dana zakašnjenja, što znači da nisu ispoštovali zakonski rok od 30 dana koji treba da prođe od obaveštavanja do poskupljenja usluge - navodi razočarani korisnik.
Beogradski penzioner kaže da će većina korisnika, kako obaveštenje nije istaknuto na adekvatan i uočljiv način, o povećanju cena saznati tek u februaru, kada na naplatu stižu uvećani račun.
- To znači da korisnik, ukoliko nije obratio pažnju na sitna slova na papiru, neće moći da raskine ugovor jer će proći 60, a ne 30 dana od obaveštavanja o poskupljenju - dodaje ovaj Beograđanin i napominje da bi sigurno veliki broj korisnika iskoristio mogućnost raskida ugovora kada bi blagovremeno, na pravi način, bio obavešten o povećanju cena, jer postoje interesantna ponuda MTS-a za njihove BOX pakete.
- Ako već dižu cene, onda treba korisnicima da pruže mogućnost da uzmu nešto što je za njih možda povoljnije, tome služi konkurencija - navodi sagovornik „Alo!“.
Advokat: Krše zakon!
Advokat Milica Moravčević kaže za „Alo!“ da kompanija SBB na ovaj način krši i Zakon o elektronskim komunikacijama, prema kojem je operater dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
- To znači da korisnik zbog povećanja usluga može, i to bez penala, raskinuti ugovor i izabrati nekog drugog operatera - kaže advokat Milica Moravčević.
Komentari (1)
Сараџогла
15.12.2018 15:27
Ја сам већ писао кабловској СББ да се узму у памет!Све што гледамо на бројним ТВ каналима ми са пар година коришћења видимо да гледамо све по десетак пута а и више!Значи без проблема да извршимо отказивање масовно па ће онда цена да буде охохо мања!Тако сам пре пар година рекао банкарима ДА ЋЕ ТЕЛЕФОНОМ МОЛИТИ ДА ИМ ДОЂЕМО и то се заиста дешава!Хоћу кредит од 300 хиљада али да вратим 250 хиљада!После три отплаћених кредита више ми не требају!