Zlatibor uvek interesantan
Skijališta Srbije
Zlatibor uvek interesantan

Skijališta Srbije

Zlatibor uvek interesantan , Foto: Skijališta Srbije

Tokom pet dana praznovanja, za Prvi maj i Vaskrs, svoja vrata će ponovo otvoriti ski-centri Kopaonik, Stara planina i Tornik, a skijaši i ljubitelji prirode moći će da biraju između skijanja i vožnji bobom na šinama ili žičarom.

Turizam je protekle godine bio u krizi, kako su se „Skijališta“ izborila sa tim?

- Turizam jeste bio na udaru, ali smo dobrom organizacijom i profesionalizmom pokazali da možemo da se nosimo i s takvim problemom poput pandemije. Pokazali smo da je čak i u tim uslovima moguće raditi punom parom, a bezbedno. Može se reći da smo sa pet meseci rada bez prestanka spasli srpski turizam. Na Kopaoniku su skijaši imali priliku da uživaju u svom omiljenom sportu punih 137 dana, na Staroj planini 100, a na Torniku 95 dana. Samo na Kopaoniku zimus je skijalo oko 278.000 skijaša, a ukupno u sva tri ski-centra oko 369.000. U ovim uslovima to je izuzetan poslovni rezultat.

Kako ste sačuvali sve te skijaše?

- Zdravlje korisnika i svih zaposlenih u ski-centrima nam je bio imperativ, i o tome smo posebno vodili računa. Pre početka i tokom sezone apelovali smo na skijaše da se pridržavaju mera, nose zaštitne maske i drže rastojanje. Obezbedili smo prilaz žičarama, a delili smo maske onima koji nisu imali svoje. Redari su strogo kontrolisali poštovanje mera, pa smo čak morali da oduzimamo ski-karte zbog nepridržavanja merama. Sve u svemu, uspeli smo zajedničkim snagama da pokažemo da je skijanje najbezbedniji sport. Pored toga, obezbedili smo beskontaktnu kupovinu ski-karata preko web shopa sa stalnim popustom, kao i beskontaktno preuzimanje ski-karata preko pickup box aparata po tržnim centrima i u ski-centrima.

Zahvaljujući svemu tome, oborili ste i neke rekorde u poslovanju?

- Skijališta već godinama ostvaruju odlične rezultate, pa obaramo sopstvene rekorde. Naš rad, dobro osmišljene investicije i osluškivanje potreba skijaša doprineli su tome da imamo porast gostiju. Naravno, tome su doprineli i skijaši, koji su bili željni snega i planine. Da dobro radimo svoj posao, pokazuje i broj domaćih turista, koji neprekidno raste.

Kopaonik gondola

promo Skijališta Srbije

Kopaonik gondola , Foto: promo Skijališta Srbije

Tome je doprinela i gondola Brzeće - Mali Karaman?

- Gondola je definitivno najznačajnija investicija, a to su pokazali i rezultati njenog rada. Za oko dva meseca od puštanja u rad ostvareno je oko 50.000 vožnji, što može da se meri s protokom skijaša na najfrekventnijim žičarama u špicu sezone. Ona povezuje Brzeće sa centrom Kopaonika, odakle svi korisnici imaju priliku da se uključe u sistem žičara i skijaju na svim stazama. Sada turisti koji dolaze na Kopaonik mogu da ostave svoja vozila u Brzeću, a gondolom se uključe u skijalište i ne razmišljaju šta će sa autom u centru planine.

Dejan Ćika, direktor „Skijališta Srbije“

Skijališta Srbije

Dejan Ćika, direktor „Skijališta Srbije“ , Foto: Skijališta Srbije

Zimska sezona je tek završena, a već planirate letnju sezonu?

- Tradicionalno krećemo u pripremu letnje sezone, a akcenat će nam i ove godine biti na aktivnom odmoru na planinama uz brojne adrenalinske i zabavne sadržaje. Očekujemo da sezona krene sredinom juna. Prošlogodišnja letnja sezona je bila izuzetno dobra, a verujemo da ćemo i sada imati dobru posećenost, s obzirom na bogatu ponudu sadržaja prilagođenih kako onima koji žele šetnju i opuštanje, tako i onima koji vole adrenalin i dobru zabavu.

Radno vreme za predstojeće praznike

Radno vreme ski centara za praznike

Alo

Radno vreme ski centara za praznike, Foto: Alo

30 odsto popusta

Ovu zimu obeležili su popusti i brojne pogodnosti, od početnih 15 odsto popusta na kupovinu ski-pasa u predsezoni preko popusta za ski-opening, stalnog popusta preko web shopa, do 30 odsto za kraj sezone. To je još jedna povoljnost u nizu povoljnosti obezbeđenih od „Skijališta“ kako bi što više ljudi imalo priliku da oseti čari snega i skijanja.