Pošta, šalter
Alo!/Ana Paunković
Pošta, šalter

Alo!/Ana Paunković

Pošta, šalter, Foto: Alo!/Ana Paunković

 

Jedan sugrađanin proživeo je situaciju u kojoj se osetio prevarenim pa ja na sve načine pokušao da dođe do adekvatnog odgovora i zakonskih instrukcija!

Naime, on je preko jednog sajta poručio opremu za kućni trening, međutim nije sve ispalo kako je planirao. 

Pročitajte još ekonomskih tema:

Preko jednog poznatog sajta sam naručio opremu za kućne treninge. Dobio sam poruku da je narudžbina prihvaćena i istaknuti su čak i rokovi isporuke. Pokušavao sam da kontaktiram s njima, jer sam želeo da dogovorim detalje isporuke, jer nisam bio siguran da li ću u to vreme biti na putu, ali mi se niko nije javio.

Pošta

Alo!/Vladimir Marković

Pošta, Foto: Alo!/Vladimir Marković

Shvatio sam da je reč o automatskom odgovoru, ali bez obzira na to, za mene, kao kupca, narudžbina je stvarna. Nekoliko dana kasnije stigla je poruka da robe nema na stanju, a promenjen je i opis na oglasu, kao i cena.

Video sam u komentarima da nisam jedini koji se suočio s ovim problemom, pa me interesuje šta da radim i da li je trgovac na bilo koji način prekršio zakon - napisao je on.

Ubrzo je stigao odgovor iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS):

- Ako trgovac ne ispoštuje ugovornu obavezu u pogledu isporuke robe, ugovor se raskida automatski i, u tom slučaju, trgovac je dužan da potrošaču vrati novac u roku od tri dana.

Bonus video: Vučić o Beogradu na vodi, kako je san postao stvarnost.