Beer Fest, Music Week
Promo
Beer Fest, Music Week

Promo

Beer Fest, Music Week, Foto: Promo

Posledice koje aktuelna pandemija ima na razvoj muzičke industrije i manifestacionog turizma širom sveta, svakako negativno utiču na organizaciju svih festivala u Srbiji. Situacija je daleko od sjajne, ali činimo sve da u okolnostima velikih limita napravimo dobra i zanimljiva festivalska izdanja, kako bi leto u Beogradu ipak imalo vedrije nijanse.

Prvo izdanje festivalske platforme CLOUD, u okviru koje su prošle godine na Ušću održana tri muzička festivala, posetilo je više od 920.000 ljudi. CLOUD festivali su tako postali jedan od najuspešnijih turističkih brendova Beograda i Srbije. Beogradska kulturna mreža i Skymusic su organizaciju i produkciju festivala podigli na svetski nivo i posetiocima omogućili da uživaju u više od 140 koncerata.

Pozicioniranje na svetskoj mapi festivala je strateški cilj Beograda i Srbije, jer manifestacioni turizam, pogotovo sada, mora biti jedan od najvažnijih segmenata razvoja turizma. Države koje to prepoznaju brže će obnoviti turizam od drugih. Više detalja o samim festivalima, programu i sadržajima, očekujte u nedeljama pred nama