Autobus
Alo!/ Dejan Briza
Autobus

Alo!/ Dejan Briza

Autobus, Foto: Alo!/ Dejan Briza

Informacije o dolasku autobusa, njihovom kretanju ili izostanku, putnici od Nove godine mogu da dobiju samo ako imaju uplaćenu mesečnu kartu za prevoz!

Službenici u dispečarskom centru Sekretarijata za javni gradski prevoz sada traže od sugrađana da im pročitaju identifikacioni broj sa "bus plus" kartice čijom proverom imaju uvid u mesečne uplate.

- Pozvala sam broj Sekretarijata koji je istaknut na stajalištu da bih se požalila na liniju 101, od Padinske skele ka Gradu, jer dva polaska nisu održana - priča sugrađanka Ana T.

Pročitajte još:

 

- Na moje iznenađenje, dispečar mi je rekao da će zabeležiti prijavu i proslediti saobraćajnoj inspekciji ako mu dam podatke sa "bus plus" kartice, odnosno ako imam uplaćenu markicu. Čim sam izdiktirala broj na poleđini "plastike", a gospodin utvrdio da plaćam prevoz, dobila sam željenu informaciju, a prijava je prosleđena.

Zeleni venac

Alo!/ Vladimir Marković

Zeleni venac, Foto: Alo!/ Vladimir Marković

 

Dispečari tvrde da i sugrađani koji imaju nepersonalizovane karte i oni koji vožnje plaćaju "masterkard" platnim karticama, mogu da dobiju informacije nakon provere.

Pročitajte i ovo:

Zbog velikog broja sugrađana koji ne plaćaju prevoz, grad je još krajem decembra najavio brojne mere kako bi se stalo na put onima koji vožnje u javnom prevozu ne plaćaju.

Jedna od njih je ponovno uvođenje pravila ulaska samo na prednja vrata na linijama sa manjim brojem putnika, rigoroznije kontrole, kao i pisanje kazni vozačima ako se u njihovom vozilu zatekne putnik bez karte.