Očajna usluga i daleka plaža

Ekipa Alo! | vesti 2015-07-28 22:11:33 2015-07-28 22:11:33

Turistički inspektori primili su od 1. do 23. jula 30 prijava građana protiv turističkih agencija, koje su se najviše odnosile na neispunjavanje usluga koje su agencije nudile, podaci su Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Dušan Milenković


U julu ove godine podneto je manje prijava nego u istom mesecu prošle godine, kada su stigle 84 prijave.

 

Kao i predhodnih godina u najvećem broju prijava nezadovoljni građani ukazuju da je nivo komfora manji nego što je ugovoren, zatim, na kategoriju smeštaja, ali i na nedostatak programom utvrđenih sadržaja, kao i veću udaljenost od plaže, kazali su u Sektoru turističke inspekcije.


Korisnici aranžmana uglavnom su se žalili jer u smeštaju nije bilo klime, mini-bara, ili na opremu sobe neodgovarajućeg standarada, na nedostatak bazena, igrališta za decu, da plaža nije peščana, da su vodiči nestručni i neljubazni, zbog loše higijene, buke ili oskudnog jelovnika.


Deo prijava podnet je i zbog nepotpunih ili nepreciznih opštih uslova putovanja i programa putovanja, a odnose se na slučajeve kada putnik odustane od puta zbog bolesti ili agencija otkaže aranžman.


- U 37 slučajeva inspektori su pomogli u postizanju dogovora između agencije i putnika, pa je putnicima na ime neizvršenih ili delimično izvršenih usluga iz programa putovanja vraćeno oko dva miliona dinara - rekli su Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija.
Kako su naveli, u kontrolama gde je utvrđeno da je prijava putnika opravdana, a dogovor nije postignut, inspektori su protiv agencija preduzimali zakonom propisane mere.


Ove godine oduzete su tri licence za organizovanje turističkih putovanja, zbog toga što su turističke agencije otkazale putovanja, a putnicima nisu vratile novac u zakonom propisanom roku od 15 dana, a u toku je postupak za oduzimanje još tri licence.

Expand player
Pogledajte više