Vakcinacija
TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC
Vakcinacija

TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Vakcinacija, Foto: TANJUG/ SAVA RADOVANOVIC

Ukoliko je neko bio sprečen da dođe na vakcinaciju i propustio je svoj termin, jednostavnim popunjavanjem upitnika može podneti zahtev za dobijanje novog termina, saopšteno je iz Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

Ova usluga je namenjena isključivo građanima koji su dobili poziv za vakcinaciju (SMS i imejl) i nisu mogli da se pojave u predviđenom terminu.

„Ukoliko ste propustili svoj termin za vakcinaciju potrebno je da putem usluge Propušten termin za vakcinaciju iskažete ponovo interesovanje popunjavanjem svih obaveznih polja kako biste dobili novi termin. Ova usluga daje mogućnost da odaberete da li želite da Vam eUprava zakaže bilo koji termin ili da postavite datum posle koga možete da primite vakcinu. Kako bi neko koristio ovu uslugu nije potrebno da bude registrovan korisnik Portala eUprava“, izjavio je dr Mihailo Jovanović, direktor Kancelarije za IT i eUpravu.

On je dodao da je sve više građana koji se Kancelariji za IT i eUpravu obraćaju i za slanje Potvrde o izvršenoj vakcinaciji protiv COVID-19 na imejl, te da je izrađena i usluga „ Potvrda o vakcinaciji“.

„Izdavanje potvrde o vakcinaciji je veoma jednostavno. Nakon što se prijavite na Portal eUprava svojim nalogom i odete na uslugu Potvrda o vakcinaciji i klikom na zeleni taster ”Pokreni uslugu” pojaviće Vam se polja koja je potrebno da popunite. Nakon što popunite JMBG i imejl na koji želite da Vam se Potvrda pošalje kliknite na taster podnesi zahtev. Kroz par minuta potvrdu ćete dobiti na imejl. Ovu uslugu takođe možete popuniti i poručiti potvrdu za članove svoje porodice", rekao je Jovanović.

On je podsetio da kako biste koristili ovu uslugu potrebno je da budete registrovan korisnik Portala eUprava i da se prijavite.

Pročitajte: