Modna kampanja P.S. Fashion na Kadinjači
Foto: Promo

Modna kampanja P.S. Fashion na Kadinjači

Foto: Promo

Modna kampanja P.S. Fashion na Kadinjači, Foto: Foto: Promo

Srpska kompanija „P. S. Fashion“ počela je promociju svoje jesene kolekcije, koju nose modeli fotografisani u Spomen-kompleksu Kadinjača kod Užica.

PROČITAJTE JOŠ:

Kompleks je podignut u znak sećanja na pale partizane i pripadnike Radničkog bataljona koji su bili ubijeni u borbi sa nemačkim snagama tokom bitke na Kadinjači, koja se odigrala 29. novembra 1941. godine.

- Kreirali smo novu kolekciju, na vama je da kreirate nove jesenje uspomene - piše na Instagram profilu te modne kuće.

I dok modna kuća promoviše na Kadinjači nove trendove, srpski antifašisti, porodice poginulih i zvaničnici Srbije svake godine postavljanjem venaca na Kadinjači obeležavaju godišnjicu bitke, uz službu Srpske pravoslavne crkve.

Odluka „P. S. Fashion“ da promoviše svoj brend sa fotografijama snimljenim u ovom kompleksu izazvala je kritičke reakcije.

- Je l’ postoji nešto sveto u ovoj zemlji? - napisao je jedan korisnik Instagrama.

Odgovarajući na komentar, kompanija piše da nema ničeg pogrešnog u promovisanju njenog brenda u kompleksu Kadinjača.

- Uz prethodnu dozvolu Turističke organizacije Užice, fotografisali smo modni editorijal na prostoru memorijalnog kompleksa na Kadinjači. Smatramo da odevne kombinacije nisu neprikladne - napisali su iz kompanije na Instagramu.

U julu ove godine došlo je do slične situacije kada je australijska kompanija „Valley Eyewear” promovisala kolekciju svojih sunčanih naočara na Spomen-obeležju u Jasenovcu, u Hrvatskoj.

Nakon medijskih objava i javnih kritika, kompanija je uklonila sve snimke sa svojih stranica na društvenim mrežama i objavila javno izvinjenje.

Komentari (3)

Predrag

14.09.2018 07:49

Vlast potapa godinama srednjevekovne crkve i manastire (od 1945 do danas preko 100 crkava i manastira samo u Srbiji) a kamoli ovo. Ovo bar niko ne skrnavi u fizičkom smislu

TANJA

14.09.2018 08:51

Boze,kakva suluda ideja je realizovana.Tu firmu drzi snajderka,krojacica.Svaka cast od jedne masine za sivenje postigla je OGROMAN USPEH.NESPORNO.Al,zena je neobrazovana i odobrava ovakve sulude ideje.

kobasica srbije

14.09.2018 09:22

Kosti manekenki koje su kost i koža i kosti partizana, neki marketinški stručnjak je povezao ovaj termin kosti pa pravi od toga promociju.