Sonja Vuković
Promo
Sonja Vuković

Promo

Sonja Vuković, Foto: Promo

Zvuči kao zaboravljena stvar da se neki biznis pokreće vođen plemenitim ljudskim i univerzalnim vrednostima – radi pomoći drugima, posebno deci. Ali ako se to desi, bude itekako prepoznato kao čisto i počne da se odmotava kao klupko, svedoči Sonja, mlada učiteljica koja je roditeljima osnovaca ponudila da posredstvom interneta radi sa njihovom decom.

Digitalni obrazovni alati nude mnogo mogućnosti i kreiranje vrlo interesantnog i korisnog sadržaja koji omogućava deci da kroz ovaj vid nastave usvajaju nova znanja ili utvrđuju postojeća.

„Ono što sam uočila kao nedostatak onlajn časova, jeste odsustvo manuelnog rada. Mlađoj deci treba nešto opipljivo, doslovce. Tako smo došli na ideju da napravimo magične kutije koje šaljemo deci. U njima su različiti materijali, bojice, plastelin…“, opisuje. Kada se sa klincima spoji posredstvom interneta, počinje igra, zapravo – učenje kroz igru.

Počelo je sa klasičnim časovima, a onda se ispostavilo da klinci ne mogu da zamisle svoju nedelju bez interakcije sa Sonjom. „U početku je fokus bio na praćenju i podršci, tačnije na tome da se s decom rade lekcije iz školskih predmeta koji im nisu prijemčivi. Onda smo pravili plan i program kako da dete poboljša svoje veštine. To je posle preraslo u radionice. Verujem kako posao učiteljice i jeste da uoči i spozna šta se krije u srži jednog deteta“, govori.

Vebsajt je pokrenut nakon uvođenja vanrednog stanja. Danas, ovaj projekat je prerastao u edukativni centar za onlajn nastavu. Pored Sonje na realizaciji usluga radi tim mladih i talentovanih učiteljica, kao i nastavnika stranih jezika. Sonja je upotrebila znanja svog supruga iz oblasti informacionih tehnologija i marketinga. Napravila je novi tip internet usluge i vrlo brzo naišla na odličan odziv roditelja, potom i kompanija koje imaju želju da baš učiteljice iz edukativnog centra Uciteljica.rs rade sa decom zaposlenih.

Tim edukativnog centra Uciteljica.rs vredno radi na kreiranju novih usluga, ali i digitalnih proizvoda koji mogu pomoći deci i roditeljima. Sve usluge i proizvodi usmereni su na dve ciljne grupe – roditelje koji kao fizička lica potražuju usluge edukativnog centra, kao i kompanije koje kao benefit za svoje zaposlene angažuju edukativni centar Uciteljica.rs.

Kampanja „Žene, ne gubite vreme“ sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.