Prodavnica
Alo!/ Dejan Briza
Prodavnica

Alo!/ Dejan Briza

Prodavnica, Foto: Alo!/ Dejan Briza

Ako ste od onih koji u supermarketu uvek uzmu veće pakovanje robe kako bi uštedeli, upali ste u zamku: to pravilo otišlo je u istoriju.

Pročitajte još:

 

Na primer, u supermarketima tri pakovanja praška za veš (po dva kilograma) košta 400 dinara, manje nego da ste uzeli jedno veliko pakovanje (devet kilograma), a proizvođač i tip praška su identični.

Sličnu nelogičnost primetili smo i kod toalet-papira, žvaka, bombona, kafe, čokoladica...

Prodavnica, market

Alo!/Vladimir Marković

Prodavnica, market, Foto: Alo!/Vladimir Marković

U pitanju je klasična obmana potrošača, češća u maloprodaji, dok u većim supermarketima staro pravilo (veće je više) i dalje uglavnom važi. Kupcima se stoga savetuje da pri kupovini obavezno provere odnos cene i gramaže i tako izbegnu da budu prevareni.