Imlek
Promo
Imlek

Promo

Imlek, Foto: Promo

Predstavnici Imleka i Direktne Banke su ovom prilikom poručili da je društevno odgovorno poslovanje sastavni deo njihove poslovne kulture, kojom su obuhvaćeni svi zaposleni, korisnici i saradnici.

Odgovornost Imleka ogleda se i u činjenici da je kompanija rasporedila zaposlene u proizvodnji za rad u smenama kako bi tržište uobičajeno snabdevala mlekom i mlečnim proizvodima, dok ostali zaposleni rade od svojih domova, a sve u cilju zaštite njihovog zdravlja, kao i zdravlja čitave zajednice.

Direktna Banka, i u vanrednim okolnostima pruža kontinuiranu podršku svim svojim klijentima i zaposlenima, preduzimajući maksimalne preventivne i higijenske mere u svojim poslovnim prostorijama, uz prilagođeno radno vreme ekspozitura i organizaciju rada od kuće.

Banka je podržala Odluku Narodne banke Srbije sa ciljem sprovođenja privremenih mera za očuvanje stabilnosti finansijskog sistema, čime je njenim klijentima obezbedila mogućnost zastoja u otplati obaveza, dok je za sve korisnike sa navršenih 65 i više godina obezbedila olakšice u načinu preuzimanja njihovih penzija. U cilju prevencije i zaštite zdravlja, Direktna Banka sve svoje klijente na redovnoj bazi savetuje da u što većoj meri, a kada god je to za njih moguće, koriste digitalne servise, poput e-banking i m-banking aplikacija, platne kartice, kao i bankomate.