Autobus, kontrola, bus plus
Alo!/ Masanori Jošida
Autobus, kontrola, bus plus

Alo!/ Masanori Jošida

Autobus, kontrola, bus plus, Foto: Alo!/ Masanori Jošida

Brojne gradske vlasti bezuspešno su pokušavale da uvode čak i drastične mere koje su podrazumevale tačkaste kontrole, stalne kontrole, radnike GSP-a i nezaposlene preko omladinskih zadruga.

Ni fluoroescentni prsluci, ni komunalni policajci, ni proglašenje šverca za prekršaj za koji možete završiti i na sudu nisu urodili plodom.

Putnici su najmanje prihvatali da ulaze na prednja vrata i da autobusi stoje dok kontrolori pregledaju karte. Govorilo se i o mogućnosti uvođenja ulaza na prednja vrata, ali se nije otišlo dalje od spekulacija.

Pročitajte još:

Oko 250.000 zaposlenih lica koristi javni prevoz, a da ne plaća kartu, usled čega grad Beograd gubi minimalno 750 miliona dinara mesečno, ili skoro devet milijardi dinara na godišnjem nivou.

Međutim, kako je nedavno najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić, novac koji poslodavci isplaćuju zaposlenima za pretplatne mesečne ili druge vrste karata za gradski prevoz od sada će morati zaista da bude potrošen u tu svrhu, a ne da bude isplaćen „na ruke“ što očekuje da se konačno smanji broj švercera u gradskom prvozu.

Autobus, kontrola, bus plus

Alo!/ Masanori Jošida

Autobus, kontrola, bus plus, Foto: Alo!/ Masanori Jošida

Ipak, građana koji ne plaćaju kartu uvek će biti, stajaće u autobusu pored vrata i kad uđe kontrola napuštati autobus.

Kada se displej zacrveni i pojavi "Kontrola u vozilu" siguran je znak da uskoro možete očekivati na vratima omanji stampedo, ali novi natpis koji se poslednjih dana crveni i na kome stoji "Dajte krv, spasite život" neočekivano je među švercere uveo pometnju.

S obzirom da se ekran i u ovom slučaju zacrveni, šverceri mahom pomisle da je ušla kontrola, ali kad bolje pogledate videćete da je u pitanju plemenita akcija, na koju bi mnogi od nas trebalo da se odazovu.

Bus Plus

Printscreen

Bus Plus, Foto: Printscreen