Beograd, centar beograda, ulice, saobraćaj
Alo!/Masanori Jošida
Beograd, centar beograda, ulice, saobraćaj

Alo!/Masanori Jošida

Beograd, Foto: Alo!/Masanori Jošida

Nova pravila tehničkog pregleda vozila postavljaju pred vozače i nove zahteve koji podrazumevaju i dodatne isprave, potvrde i deklaracije.

Radnici na tehničkim pregledima imaju pune ruke posla jer im je, pored stručnog znanja iz tehnike, potrebno i pravno obrazovanje za tumačenje pojedinih odredbi.

Pročitajte još:

Najviše ovih dana ima problema sa automobilima registrovanim 2014. godine, a uvezenim 2013, za koje se mora utvrditi da li su prošli pregled Auto-moto saveza Srbije prilikom uvoza, javlja RTS.

Preporučujemo još:

Ako vozač nema carinsku deklaraciju koju je priložio prilikom registracije, neće moći da prođe tehnički pregled. Moraće ponovo da uzme ceo dosije iz MUP-a kako bi registrovao vozilo.

“Osnovni problem je što se carinska deklaracija čeka, nekada sedam dana, nekada 15, sve zavisi od toga koliko im treba da iz arhive izvuku tu registraciju i kada je prvi put urađena – imate motoriste koji su 2004. uvezli vozilo, a registrovali ga 2015”, objašnjava Marko Manojlović iz Tehničkog pregleda “10 plus”.

Beograd, saobraćaj, Brankov most, prevoz

Alo!/Rajko Ristić

Beograd, Foto: Alo!/Rajko Ristić

Domaća vozila, na primer “jugo”, imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

Ako je kojim slučajem neko sa stuba skinuo nalepnicu proizvođača o ukupnoj masi vozila i nosivosti, vozač neće moći da registruje vozilo.

Moraće u tom slučaju da se obrati proizvođaču koji će kroz nekoliko nedelja dostaviti originalnu nalepnicu čija cena je od 30 do 150 evra.

Komentari (2)

Zoran

19.04.2019 08:07

Čekaj bre, ja od MUP-a da tražim dolument koji oni već imaju, da bi im isti priložio? Eto posla za upravni sud!

nebojsa

19.04.2019 09:40

Ja u gepeku imam registrator pun podvrda za retovizore ,kuku pepeljaru,stakla,gume i ostalo ali sada nemam gde da stavim stvari kada idem na put.