SAJAMSKA JESEN U PARIZU Kompanije iz Srbije promovisale proizvodni i izvozni potencijal (FOTO)
Alo

Odlična sajamska jesen za naše kompanije uz podršku PKS i RAS.

Kompanije iz Srbije koje su se, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), predstavile na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije „SIAL“ u Parizu imale su više od 1200 bilateralnih razgovora sa potencijalnim partnerima i, prema prvim analizama, dogovorile izvoz oko 11 miliona evra.

Tokom pet dana trajanja sajma (www.sialparis.com) naši privrednici najviše sastanaka imali su sa zainteresovanim partnerima iz regiona, EU, Turske, Rusije, Saudijske Arabije, Izraela, Egipta, kao i Kanade i SAD, kaže Bojana Lalović iz PKS.

Podseća da je 29 naših kompanija od 15. do 19. oktobra u Parizu promovisalo proizvodni i izvozni potencijal u okviru dva nacionalna paviljona, jednom za gotove i drugom za zamrznute proizvode.

 

Svoju ponudu predstavili su: „ITN Group“Beograd, „Mambikom Agrar“ Beograd; „PIK Bečej“; „Laki“ Arilje; „Master Fruits“ Beograd; „Frigo-Paun“ Požega; „Euro Frigo“ Požega; „BMN Malinas“ Požega; „Masli“ Leskovac; „Menex“ Kruševac; “Friglo-Sutjeska“; „Strela Grup“ Leskovac; „Sicoberry“ Kraljevo; „Fabrika dečije hrane“ Dobanovci; „Cmana“ Krnjevo; „Jaffa Crvenka“, „Agranela“ Valjevo; „Budimka“ Požega; „ColdPressok“ Beograd; „Damar Confir“ Beograd; „Tisacoop“ Kanjiža; „Tartufi SR“ Beograd; „Yumis“ Niš; „Borovnica klub“ Mionica; „ES Komerc“ Prijepolje; „Candy Rush“ Beograd; „Sanum per Fructus“ Kragujevac; „ Geneza“ Kanjiža“; „Interfood 60“ Čačak; „Zdravo Organic“ Selenča.

Naši privrednici zadovoljni su učešćem na sajmu i ostavrenim kontaktima.

Iz kompanije „Laki“ podsećaju da su na sajmu četvrti put i da su uprkos pauzi zbog kovida, obnovili i ostvarili nove važne kontakte sa zainteresovanim partnerima iz celoga sveta.

„SIAL“ je odlična prilika da promovišemo naše proizvode, upoznali smo nove klijente i najnovije trendove u proizvodnji hrane“, rekao je Miloš Jeremić, komercijalni direktor.

„Naši osnovni proizvodi su smrznuto voće - malina, kupina, jagoda, višnja, borovnica - sve ono što imamo u Srbiji. Cilj nam je da prodajemo finalni proizvod ne samo sirovine. Zadovoljni smo, posećenost je bila velika, kao i interesovanje partnera“, dodaje Jeremić.

Porodična firma FRIGO PAUN predstavila se takođe sa zamrznutim voćem, uspostavila nove kontakte i očekuje nastavak dogovora sa potencijalnim kupcima nakon sajma. Ukazuju na veliku podršku PKS i RAS koja je veoma značajna malim i srednjim kompanijama, jer im omogućava veću vidljivost nego da nastupaju samostalno.

Sajam SIAL se održava svake druge godine, a nakon četvorogodišnje pauze zbogpandemije, na ovoj vodećoj svetskoj smotri prehrambene industrije u Parizu okupilo se više od 7.200 izlagača iz 119 zemalja sa preko 400.000 kvalitetnih proizvoda.

Zapažen uspeh i na sajmu voća i povrća u Madridu

Naše kompanije učestvovale su prvi put ove godine i na sajmu voća i povrća „Fruit attraction“ u Madridu. Dogovorile su izvoz veći od pet miliona evra, a najviše zainteresovanih poslovnih partnera za proizvode iz Srbije bilo je iz UAE, Saudijske Arabije, Egipta, Španije, Francuske, Indije.

Na Nacionalnom štandu Srbije od 6. do 8. oktobra predstavilo se 11 kompanija proizvođača i izvoznika voća „Pollino Fruit“, „Apple World“,

„Fruct Company“, „Ćirić Agro MĐŽ“, „Terra Optima“, „Frueko“, „Select Fruit“, „Delta Agrar“, „Agro Bel System“, „Vija Product“ i „Forma BM“.

 

 

 

 

Komentari (0)

Loading