HRVATI DERU SA CENAMA! Turisti nisu mogli da veruju koliko su platili dve kugle sladoleda
Foto: EPA/ANTONIO BAT

U Hrvatskoj trenutno boravi više od milion turista, od kojih je oko 900.000 stranih. Hrvatska turistička zajednica navodi da je najviše turista u Rovinju, Viru, Medulinu, Poreču, Umagu i Dubrovniku, dok je među strancima najviše turista iz Nemačke i Slovenije, zatim iz Hrvatske, Austrije, Poljske i Češke.

Što se tiče smeštaja, gosti najčešće odlučuju za privatan smeštaj, kamp, a onda za hotele i nautički čarter.

Dve kugle sladoleda 17 evra

Dubrovnik prednjači i po cenama. Dvoje turista koji su na dva dana posetili ovo mesto ispričali su koliko je para potrebno za ovu destinaciju.

(UZNEMIRUJUĆI VIDEO) NAPADNUTE SRPKINJE U GRČKOJ Sestre doživele horor na letovanju!

Kako svedoče, kugla sladoleda u starom gradu se kreće od 2,5 do čak 5 evra.

- Drugar i ja smo po dve kugle sladoleda platili čak 17 evra - kaže L. D. (30). Ukoliko idete svojim automobilom, računajte da parkiranje u javnoj garaži kod starog grada za sat vremena iznosi 800 dinara, piše Telegraf.rs.

Skupi i magneti

Koka kola u kafićima košta 4,5 evra. Opšta pomama vlada za majicama i suvenirima "Game of thrones" pa je najjeftinija majica 35 evra. Magneti i suveniri ne mogu da se nađu ispod 5 evra.

Foto: EPA/ANTONIO BAT

 

Naši sugrađani apeluju da obratite pažnju na divlje taksiste koji deru.

- Nama je za kilometar vožnje uzeo 80 kuna - tačnije 11 evra - kaže on.

Dvokrevetne sobe koštaju od 80 evra pa naviše, za jedno noćenje.

- Za "obične smrtnike" ima i gradski autobus, 250 dinara je karta. U samom gradu postoje dve gradske plaže, ali nam se tamo nije naročito dopao izlaz na more - govori sagovornik.

Sudeći po ovim cenama nema sumnje da su se Hrvati ozbiljno istripovali da su Francuska rivijera.

 

Komentari (2)

Loading
Nes

13.08.2022 12:37

Pa kad ste ludi nek vas deru. Narod ide na more, a ne zna se kako će se preživeti jesen i zima. Lud svet i treba da nestane.

bg

13.08.2022 12:41

Koliko mozes nisko pasti i ici u CG i H na more ?