KRENULI NA MORE, ZAVRŠILI NA ULICI Nakon kvara autobusa u Hrvatskoj turisti iz Srbije prošli golgotu
Alo

Kako je podelila novinarka Anne Marie Alves-Ćurčić na svojoj fejsbuk stranici, putnici su u Pulu, umesto u planiranih 8.30 časova, stigli nešto pre 20 sati ili sa skoro 12 sati zakašnjenja, a 24 sata od polaska iz Beograda, jer im se nedaleko od Rijeke pokvario autobus.

- Ćerka mi je u nedelju u 21.45 iz Beograda krenula za Pulu prevoznikom Fliksbusom, da bi im se nedaleko od Rijeke, nešto iza 10 časova, a usred nedođije na auto-putu (benzinske pumpe ni na vidiku), pokvario autobus. I čak bi se i sam kvar autobusa mogao nekako ’progutati’ (jbg, dešava se) da putnici satima nisu mogli da dobiju informaciju šta i kako dalje - navela je ona.

Anne Marie Alves-Ćurčić dodala je da je od informacija da će doći zamenski bus, pa da neće doći, onda  predloga vozača da putnici skupe 300 evra za prevoz drugim vozilom do destinacije, na kraju putnicima oko 16 časova rečeno da se o svom trošku snađu za prevoz do Rijeke, gde će ih čekati prevoz do željene destinacije - Pule.

- Dakle, nikad više, ali NIKAD VIŠE Fliksbusom, neprofesionalnost im je zaprepašćujuća. A evo, u međuvremenu saznah da su grupu putnika koja je večeras trebalo iz Rijeke da krene za Beograd ispalili par sati pred put, bez davanja ikakvog alternativnog rešenja, bukvalno su ljudi ostavljeni na ulici - navela je ona.

U međuvremenu, Anne Marie Alves-Ćurčić objavila je u komentarima  na FB da su joj predstavnici Fliksa u Beogradu rekli da će putnicima biti refundirani svi troškovi, ali da ona očekuje da se refundira i jednodnevni trošak smeštaja u Puli budući da im je propao prvi dan letovanja zbog nemogućnosti da se problem reši u razumnom roku.

U Fliksbusu su za Alo! kazali  da im je veoma žao zbog neugodne situacije koju su putnici doživeli na putovanju iz Beograda prema Puli.

Prema rečima Petre Trojko, menadžerke za odnose sa javnošću tog prevoznika, u slučaju kvara autobusa, vozači ili partneri koji saobraćaju na određenoj liniji odmah obaveštavaju Odeljenje korisničke službe i Odeljenje kontrole saobraćaja, koji odmah pokreću poseban protokol kako bi se putnicima omogućio alternativni dolazak u krajnju destinaciju.

- Pojedini protokoli zavise od trenutne situacije i lokacije autobusa u trenutku kvara pa je za neke potrebna duža, a za neke kraća reakcija i rešenje - navela je ona.

Nažalost, usled visoke turističke sezone, bilo je teško pronaći slobodan autobus koji bi brzo reagovao i odmah prevezao putnike.

- Deo putnika koji nije bio u mogućnosti da čeka Fliksbusovo rešenje u vlastitoj organizaciji nastavio je putovanje, dok je za preostale putnike osiguran taksi prevoz do krajnjih destinacija - kazala je Petra Trojko.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading