NEVERICA NAKON DUGOG PUTA: Turisti iz Beograda u Grčkoj doživeli ŠOK na recepciji
EPA/ALEXANDROS VLACHOS

 

Sa ove fejsbuk stranice stizali su apeli da se na put ne kreće preko navedene agencije jer će ljudi ostati bez smeštaja.

Fejsbuk- stranica "Afera Mouzenidis" broji već oko 390 članova ljudi koji su planirali ili uplatili letovanje u Grčkoj. Na njoj nesuđeni turisti iznose svoje nedoumice u vezi sa oprečnim odgovorima koje dobijaju sa raznih strana.

- "Mouzenidis travel" ostavio je putnike na Tasosu na ulici. Telefoni agencije su nedostupni, a ne mejlove ne odgovaraju. - napisala je putnica Gordana M. - Došli smo sa vaučerima koje nam je agencija izdala.

U međuvremenu, na istoj grupi pojavila se informacija da je putnica ipak, naknadno, uspela da dobije hotelsku sobu.

EPA/ALEXANDROS VLACHOS

Aleksandar Seničić

Kako se može zaključiti iz objava, naših građana, kojima putovanje visi u vazduhu ima dosta.

- Upravo nam je stigao odgovor od hotela, za koji imamo vaučer, da naša agencija nije uplatila aranžman, da samim tim vaučer ne važi, da hotel radi od 1. juna i da nema problema sa koronom - kaže Sanja S.

Kako je za rekla Svetlana Nikolić, direktorka "Mouzenidis travela" iz Beograda, i sama je videla objave da su pojedini turisti imali problema na Tasosu, nakon čega je proverila sa hotelom njihove navode.

- Kako nam je rekao predstavnik u Grčkoj, turisti su u 16 časova ušli u hotel na Tasosu - rekla je direktorka dodajući da dve sobe nisu bile popunjene jer se čekalo da turisti pristignu. Nismo zaključili da su naši gosti imali problem sa smeštajem - kazala je Nikolićeva.

EPA/ALEXANDROS VLACHOS

Aleksandar Seničić

Prema zvaničnom saopštenju "Mouzenidis travela", koje je osvanulo u međuvremenu na sajtu agencije, kancelarija u Beogradu ponovo počinje sa radom u ponedeljak i poziva sve klijente da se jave radi rešavanja novonastale situacije.

- Od našeg inopartnera "Mouzenidis travel S. A." iz Soluna dostavljeno je obaveštenje da se otkazuju svi aranžmani od 18. do 26. juna. Putnicima koji su uplatili druge hotele ponuđena je alternativa da budu smešteni posle 1. septembra ili u narednoj letnjoj sezoni. Svakom svom klijentu ćemo ponuditi odgovor kako bi našli prihvatljivo rešenje da im se u što kraćem roku nadoknadi šteta. Upućujemo izvinjenje klijentima zbog neprijatnosti koje su doživeli, a sve zbog postupanja agencije "Mouzenidis travel S. A.".

Kako se dalje navodi u objašnjenju agencije iz Beograda, pored sličnosti u nazivu obe firme, kako tvrde, reč je o dva potpuno odvojena privredna subjekta čija vlasnička struktura nema nikakve povezanosti:

Ipak, ovakvo saopštenje nije naišlo na razumevanje pojedinih putnika koji tvrde da se u ranijoj komunikaciji agencija iz Beograda pozivala na pravila grčkoj turoperatera.

- Putovanje sam uplatila 2019. i prihvatila činjenicu da novac ostane za sledeću godinu - navodi Jasna R. B. - Moj uslov je bilo zamensko putovanje ukoliko Grčka ne otvori granice da dobijem nešto drugo iz vaše ponude. Vaš odgovor je bio, što imam u mejlu, da ste vi firma u lancu "Mouzenidisa" i da poslujete po njihovim pravilima i da oni to ne dozvoljavaju. Na moju konstataciju da ste pravno lice koje posluje po zakonima države u kojoj je registrovano, ostali ste pri tome da poslujete po njihovim uslovima.

PROBLEM U SOLUNSKOJ CENTRALI?

Tanjug/T. VALIČ

Aleksandar Seničić

Kako je dan ranije istakao Aleksandar Seničić, direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije, najverovatnije je "Mouzenidis" centrala u Grčkoj u problemu što može biti mnogo ozbiljnija situaciaja.

-Naši su odgovorni za odabir partnera i moraju da nađu rešenje. Oni su jedan od najvećih turoperatera u Grčkoj - kazao je Seničić.

Komentari (0)

Loading