Majorka
Foto: Shutterstock/Foto:shutterstock

Letnja turistička sezona u regionu ove godine izaziva oprečne reakcije – dok jedni i dalje uživaju na Jadranu, drugi ukazuju na sve praznije plaže i visoke cene koje odbijaju turiste. Jedan od onih koji je javno podelio svoje iskustvo i poređenje jeste Karlo iz Novog Sada, čija objava na mreži Threads izaziva pravu buru.

Karlo je uporedio cene pića u Crnoj Gori, Hrvatskoj i na španskom ostrvu Majorka – i došao do šokantnog zaključka:

"Kakva je sezona, slaba je l'?

Herceg Novi, Crna Gora:
Coca-Cola (0,33 l) – 3 evra
Točeno pivo (0,5 l) – 4 evra

Cavtat, Hrvatska:
Coca-Cola (0,33 l) – 5,50 evra
Točeno pivo (0,5 l) – 8,50 evra

Palma de Majorka, Španija:
Coca-Cola (0,33 l) – 2 evra
Lokalno točeno pivo (0,5 l) – 3 evra

Nekome i dalje nešto nije jasno?", napisao je u objavi koja se masovno deli.

Cene

Foto: Printskrin

 

 

"Peškir kao pola plate!"

Njegove reči izazvale su lavinu komentara. Jedna korisnica je, reagujući na tvrdnje da je u Hrvatskoj i Crnoj Gori "bar bezbedno", ironično odgovorila:

"Znači, to što u Dubrovniku peškir košta pola bosanske plate, to je zapravo naplata sigurnog okruženja, nije guljenje turista? Neko se debelo šali sa nama."

Drugi su istakli koliko su cene u regionu nerealne i neujednačene:

"Na Kipru – svuda ista cena, 7 evra komplet za dve ležaljke i suncobran. U Crnoj Gori? Od 20 do 120 evra – zavisi od plaže."

"Na Ibici jeftinije nego kod nas"

Iskusni turisti koji su nedavno letovali u Španiji potvrđuju da su cene niže nego u regionu – čak i na prestižnim lokacijama:

"Bio sam prošle godine, idem i ove – pola Majorka, pola Ibica. Cene su niže nego u Crnoj Gori i Beogradu. Samo su klubovi skupi, što je i normalno. Restorani, kafići, marketi – sve isto ili jeftinije nego kod nas. Ležaljke i suncobrani zakonski 12 evra svuda – nema guljenja!"

"Nisu samo cene problem"

Iskusniji putnici ističu da visoke cene nisu jedini razlog zbog kojeg sve manje turista dolazi na Jadran:

"Bio sam u 80 zemalja. Glavni problem nisu samo cene – već i:

– loši putevi i težak dolazak u Crnu Goru,
– prekratka sezona u kojoj svi pokušavaju da maksimalno oderu turiste,
– nikakva dodatna ponuda, ili postoji samo kratko,
– neljubaznost i sitne prevare,
– smeštaj ne odgovara ceni,
– jednom prevaren gost više nikada ne dolazi."

Zaključak većine komentatora je jasan: ako region ne želi da izgubi turiste, mora da prestane da ih potcenjuje – i cenovno i uslužno.

(Blic)

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading