promo
Foto: Promo/Promo

Izveštaj, koji Coca-Cola HBC Srbija predstavlja 12. put po redu, a peti otkako je i kompanija Bambi deo Coca-Cola HBC sistema, pokazuje nastavak unapređenja održivosti kroz merljive rezultate u 2024. godini - Coca-Cola HBC Srbija smanjila je emisije CO2 za 76,2% u Opsegu 1 i Opsegu 2 u odnosu na baznu 2017. godinu.  

U periodu od 2007. do 2024. Coca-Cola HBC Srbija smanjila je i potrošnju vode po litri proizvedenog pića za 55%, dok je Bambi ostvario smanjenje potrošnje vode za 26,64% u odnosu na prethodnu, 2023. godinu. Punionica Coca-Cola HBC Srbija u Beogradu postala jeZero Waste, sa 100% otpada koji se reciklira ili na drugi način prerađuje, dok je Bambi ostvario stopu od 99,7% 

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija tokom 2024. realizovala je niz investicija u proizvodne procese, optimizaciju i digitalizaciju poslovanja od oko 36 miliona evra, s ciljem ulaganja u održivi rast i otvaranja novih prilika za širenje poslovanja. 

Pored odličnih rezultata koje postižemo u proizvodnji i na tržištu, transparentnost u izveštavanju o svim aspektima poslovanja je ono što odlikuje naš biznis. Rezultati koji pokazuju naš napredak na putu ka dostizanju neto nultih emisija, na koje smo se na nivou Coca-Cola HBC Grupe obavezali do 2040. godine,  govore o našoj posvećenosti u poslovanju koje nam obezbeđuje stabilan i održiv rast. U 2024. godini lansirali smo novu SmartCan proizvodnu liniju i započeli izgradnju najsavremenijeg skladišnog prostora u okviru naše poslovne jedinice, s jednakom posvećenošću ulažemo u zajednicu i u razvoj naših ljudi jer su ovi rezultati posledica napretka i zajedničkog rada naših zaposlenih, partnera, kupaca i dobavljača sa kojima sarađujemo na svakodnevnom nivou“, izjavio je Saša Marković, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija. 

„Kada govorimo o održivosti, često mislimo na strategije i brojeve. Za nas u Bambiju, održivost je pre svega odgovornost. U godini koja je bila sve samo ne uobičajena, ostali smo verni toj odgovornosti. Niko od zaposlenih nije ostao bez posla, benefita ili sigurnosti. Istovremeno, donirali smo više nego ikada – gotovo 40 tona proizvoda, prvenstveno najmlađima, a volonterski angažman zaposlenih utrostručen je u odnosu na prethodnu godinu. Verujemo da se prava snaga kompanije ogleda u njenoj sposobnosti da brine o ljudima, zajednici i vrednostima koje deli. I upravo taj duh zajedništva i posvećenosti vodi nas kroz sve izazove ka održivoj i snažnijoj budućnost“, izjavio je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi. 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading