Glovo dostava
Foto: Printscreen/Printscreen/Youtube/Glovo Srbija

Sve više korisnika u Beogradu izražava nezadovoljstvo radom dostavljača kompanije "Glovo", navodeći da često ne stižu na tačnu adresu i da zbog njihove neorganizovanosti hrana dolazi hladna.

Beograđanin M.N. istakao je da dostavljači ne pokazuju dovoljno truda da isporuče narudžbine kako treba:

Strani dostavljači iz Glova očigledno imaju problem sa snalaženjem, a dodatni problem je i jezička barijera – ne govore ni srpski ni engleski, što otežava komunikaciju. Kada im pokušate objasniti gde da dođu, često odbijaju da se vrate na ispravnu lokaciju, pa morate sami tragati za svojom narudžbinom po okolnim zgradama. Na kraju, hrana stigne hladna, a ceo doživljaj naručivanja se pretvara u frustraciju – rekao je M.N.

On je naveo primer kada je njegova narudžbina bila brzo spremna u restoranu i preuzeta od strane dostavljača, ali je on zatim više od 12 minuta ostao na istom mestu, što je bilo vidljivo u aplikaciji.

Nezadovoljstvo korisnika često se deli i na društvenim mrežama, gde se mogu pročitati brojna negativna iskustva.

Dostavljači ne govore ni srpski ni engleski, a očekuju da odem do njih po hranu. Da sam želeo da izlazim, ne bih naručivao!
Hrana mi kasnila, kesa pocepana i mokra, a dostavljač bez reči pruža narudžbinu i očekuje bakšiš!
Jurio sam dostavljača 10 minuta jer nije razumeo gde treba da dođe! Kada sam ga konačno pronašao, samo se smejao i čekao napojnicu!
Usred zime sam morala da izađem sa mokrom kosom po svoju narudžbinu jer su je ostavili gde njima odgovara!

Jedna korisnica se nedavno požalila i na problem sa plaćanjem – novac joj je skinut sa kartice, ali narudžbina nije bila kompletna, te nije ni preuzela hranu.

Sve učestalije pritužbe ukazuju na probleme sa Glovo dostavom, a korisnici očekuju poboljšanja u njihovoj usluzi.

(Informer) 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading