Arena channels group
promo
Arena channels group

promo

Arena channels group, Foto: promo

Zaljubljenici u sport najveće poverenje ukazuju programima Arene sport. Višesatni studijski program, emisija "Kao nekada" i multiprenosi utakmica iz regiona i sveta privlače veliku pažnju prvenstveno muške populacije.

Preko milion gledalaca uzrasta od 18 do 49 godina nedeljno popodne i veče proveli su uz programe medijske kuće "Arena Channels Group". Utakmica između Crvene zvezde i Javora emitovana na prvom kanalu Arene je ubedljivo najgledaniji sportski sadržaj među muškom populacijom uzrasta od 19-54 godine.

Programi Arena Channels Group, pokazuju istraživanja, za kratko vreme uspeli su, zahvaljujući vernoj i brojnoj publici, da zauzmu lidersku poziciju na medijskom nebu Srbije i što je još važnije iz nedelje u nedelje, uspevaju da o(p)stanu na vrhu.

Cilj Arena Channels Group u narednom periodu biće da insistiranjem na kvalitetnom programu, praćenjem svetskih trendova, još većim radom i trudom i osluškivanjem želja korisnika, dodatno unaprede svoj program i tako steknu još veće poverenje svojih gledalaca.