LIDL SRBIJA GENERALNI SPONZOR VATERPOLO SAVEZA SRBIJE
Promo

Pored svojevrsne podrške domaćoj privredi i lokalnoj zajednici, kompanija Lidl Srbija će kroz pomenuto sponzorstvo u naredne dve godine podržavati i domaće sportiste u pohodu ka novim titulama.

Različitim aktivnostima podržavamo ono što je autentično i odslikava kvalitete Srbije, pa je partnerstvo sa vaterpolistima naš prirodni izbor. Pored toga što su najtrofejniji ekipni sport, njihovi nastupi promovišu dodatne vrednosti, stvaraju osećaj jedinstva i ponosa, i zbog toga želimo da pomognemo da se ovaj sport približi što većem broju ljudi, posebno mladima“, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.

Dragan Čigoja i Viktor Jelenić

 

Tokom ugovornog perioda, do kraja 2023. godine, Lidl će biti generalni sponzor svih nastupa muške i ženske A reprezentacije.

Ovo je veoma važan dan za Vaterpolo savez Srbije. Prvi put u našoj trofejnog istoriji dobili smo Generalnog sponzora ove veličine i značaja, a podrška koju nam je Lidl pružio predstavlja veliku sigurnost i dodatni podstrek da u budućnosti ostvarujemo rezultate koje javnost očekuje od nas“, izjavio je Viktor Jelenić, predsednik Vaterpolo saveza Srbije.

Srpski vaterpolisti su najodlikovaniji sportisti u ovom milenijumu, budući da su od 2000. godine, osvojili čak 22 medalje. Jedan od onih koji su pokrenuli ovaj trijumfalni pohod i ponosni vlasnik čak 15 medalja u ulozi trenera je selektor muške reprezentacije, Dejan Savić.

„Ova saradnja pokazala je dve stvari. Prvu – da je Vaterpolo savez Srbije konačno dobio ogromnu pažnju i podršku kakvu svojim rezultatima zaslužuje i drugu – da je kompanija Lidl Srbija, po mom mišljenju, ovim sponzorstvom potvrdila da u svom strateškom poslovanju i biranju partnera ne pravi greške“, napomenuo je Savić.

Generalnim sponzorstvom Vaterpolo saveza Srbije i svih reprezentacija, Lidl Srbija ulaže u razvoj nacionalnog sporta sa ciljem da pomogne najboljim srpskim sportistima da ispune svoj puni potencijal i postignu vrhunske rezultate u predstojećim sezonama i podstiče navijače srpske reprezentacije da na predstojećim takmičenjima svim srcem budu uz „delfine“ na putu do novih trofeja. 

Potvrda Lidlove posvećenosti srpskom tržištu je i postojanje linije proizvoda pod brendom „S ljubavlju, domaće“, koja se sastoji od proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Od prošle godine, oko 80 proizvoda ovog brenda mogu se pronaći u više od 60 Lidl prodavnica širom Srbije. Ponuda „S ljubavlju, domaće“ deo je stalnog asortimana, a cilj je da se vremenom razvijaju i dodaju novi proizvodi i dobavljači.

Promo

 

O Lidl

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 60 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.

 

Komentari (0)

Loading