Majkl Džordan
AP Photo/Thibault Camus
Majkl Džordan

AP Photo/Thibault Camus

Majkl Džordan, Foto: AP Photo/Thibault Camus

Osim što su se stariji podsetili, a mlađi naučili zašto je Džordan najbolji košarkaš svih vremena, popularnost brenda "Er Džordan" i Čikago Bulsa je neverovatno skočila i pretočila se u profit.

Od početka emitovanja dokumentarca do sad:

- Prodaja patika, popularnih Džordanki, skočila je za 38%

- Prodaja suvenira koje je Džordan posedovao skočila je za 70%

- Prodaja proizvoda sa Džordanovim likom skočila je za 900%

- Na e-bayu prodaja proizvoda sa logom Čikago Bulsa skočila je za 5156%

A sada ono najzanimljivije:

- Takođe, na e-bayu korisnici su kucali Džordanovo ime u pretragu 821 puta po minutu.

Reklo bi se da je debati došao kraj.