KK Crvena zvezda - trening
KK Crvena zvezda
KK Crvena zvezda - trening

KK Crvena zvezda

KK Crvena zvezda - trening, Foto: KK Crvena zvezda

Polazna tačka 2011. godine bila je Fejsbuk stranica koja je brojala 11.000 pratilaca, a bilo je neophodno pokrenuti Tviter profil i Jutjub kanal koje Crvena zvezda u tom trenutku nije imala. Tri godine kasnije pokrenut je i zvanični Instagram profil. Osim tih platformi klub je pokrenuo i LinkedIn profil čime su pokrivene sve ciljne grupe i omogućena komunikacija sa navijačkom bazom koja je ogromna u Srbiji, ali i širom dijaspore.

Danas klub ima čak 450.000 pratilaca na Fejsbuku, 175.000 na Instagramu i više od 30.000 na Jutjubu. Od nedavno KK Crvena zvezda mts može da se diči podatkom da ima 100.000 pratilaca na Tviter platformi!

To je brojka kojom ne može da se podiči puno ekipa u Evropi i nijedna u regionu! Crvena zvezda je broj 1 gledajući Srbiju, region i na sedmom mestu u Evropi iza velikana sa ogromnom navijačkom bazom kao što su Real Madrid, Barselona, Fenerbahče, CSKA, Anadolu Efes i Valensija.

Ukoliko se gleda broj interakcija u poslednjih šest meseci, Crvena zvezda je u najboljih pet u Evropi kada su u pitanju košarkaški klubovi, a gledajući sve sportske klubove regiona tik iza najuspešnijeg fudbalskog kluba – Crvene zvezde.

Sve ove brojke su za ponos, a bile su veoma bitan faktor u žestokoj evroligaškoj konkurenciji kada se odlučivalo o najboljoj makreting strategiji za sezonu 2019/2020. Podsećamo, strategija ’’Together we stand, together we can’’ osvojila je srebro u izboru Evrolige.

KK Crvena zvezda mts se zahvaljuje svojim navijačima što aktivno učestvuju u svakdonevnom životu kluba. Današnje vreme poziva nas na oprez, ali i na slogu i zajedništvo. Crvena zvezda je jedna velika porodica, u dvorani, na terenu, ali i na društvenim mrežama.

Zvezdaši, hvala! Nastavite da pratite i bodrite Crvenu zvezdu! - stoji u saopštenju na sajtu kluba. 

PROČITAJTE JOŠ: