Liverpul navijači
AP Rui Vieira
Liverpul navijači

AP Rui Vieira

Liverpul navijači, Foto: AP Rui Vieira

"Recite nam 'NIKAD' i kad svet misli da se to neće dogoditi, mi ćemo rasturiti", slogan je s kojim se "Najki" predstavio kao novi tehnički sponzor i tako podsetio na 30 godina čekanja na osvajanje titule. 

Fudbalski klub Liverpul predstavio je dresove koje će igrači nositi sledeće sezone. Najzaslužniji za dezen koji je oduševio navijače, zbog kojih je sajt službene internet prodavnice bio srušen, jeste kompanija "Najki" sa kojom je prvak Engleske potpisao petogodišnji ugovor.

Novi Liverpulov dres dizajnom podseća na početak devedesetih godina kad je na rubovima imao tanke zelene linije koje su sad vraćene.

 "Najki" će godišnje plaćati Liverpulu 40 miliona dolara, ali to je samo osnovna cifra bez ikakvih bonusa i postotaka od prodaje.

Liverpul će dobiti 20% od svakog prodatog dresa, a s bonusima bi ugovor mogao da vrediti više od 100 miliona dolara po sezoni.

PROČITAJTE JOŠ: