NARUČILI ČUDO, STIGAO ŠOK! Temu reklama zaludela internet, a kada su otvorili paket – svi zanemeli! (FOTO)
Novogodišnji ukras koji je na fotografijama izgledao spektakularno vrlo brzo je postao viralni hit iz pogrešnih razloga.
Na prvi pogled, oglas je obećavao luksuz. Fotografija je prikazivala impozantne spiralne stepenice od stakla, ukrašene kristalima, koje su više ličile na scenografiju iz luksuznih hotela ili velikih TV šou-programa nego na klasičan praznični ukras. Upravo taj vizuelni efekat zbunio je i privukao pažnju korisnika širom sveta.
Reklama koja je pokrenula lavinu komentara
Objava se munjevito proširila na mreži X, gde su korisnici iz različitih zemalja počeli da se pitaju kako ovaj proizvod zapravo izgleda u stvarnosti. Komentari su se nizali, a mnogi su odmah posumnjali da je u pitanju još jedan primer prenaduvane online reklame.
Dok su se jedni šalili da ukras izgleda kao scenografija za Evroviziju, drugi su otvoreno priznali da ih pomalo plaši ideja kako bi to moglo da izgleda kada stigne na kućnu adresu. Iskusniji kupci, koji su već imali razna iskustva sa naručivanjem proizvoda sa Temua, nisu krili skepsu i tvrdili su da stvarnost verovatno neće opravdati očekivanja.
Kada je stigla porudžbina – istina je izašla na videlo
Nedoumica je konačno razrešena kada su prvi kupci podelili fotografije onoga što im je zaista stiglo. Umesto monumentalne kristalne konstrukcije sa reklame, u paketu ih je dočekala minijaturna dekoracija, toliko mala da bez problema može da stane na dlan.
U tom trenutku društvene mreže su eksplodirale. Korisnici su se zahvaljivali onima koji su, kako su pisali, „žrtvovali novac“ kako bi ostali saznali istinu, dok su neki priznali da im je ukras, uprkos svemu, zapravo simpatičan – ali daleko od onoga što je reklama obećavala.
Milioni pregleda i važna lekcija za online kupce
Dok se internet i dalje zabavlja na račun takozvanih kristalnih stepenica, originalna objava sa stranice Temu Srbija prikupila je nekoliko miliona pregleda i reakcija. Ono što je trebalo da bude obična praznična reklama pretvorilo se u još jedan primer kako društvene mreže brzo razotkriju razliku između marketinške slike i stvarnosti.
Iako je mnoge nasmejao, ovaj slučaj je još jednom podsetio kupce da prilikom online kupovine treba biti oprezan i pažljivo čitati opise proizvoda – jer ono što na slici izgleda grandiozno, u realnosti često može biti znatno manje.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)